بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مدیرامور فروش گروه صنعتی بارز در گفت و گو با بورس نیوز خبرداد:

افزایش حجم تولید محصولات بارز در سال آینده

مدیرامور فروش گروه صنعتی بارز گفت: در سال آینده چندین سایز جدید در گروه خانواده suv به سبد محصولات این شرکت اضافه می شود.
کد خبر : ۱۸۶۴۱۳

افزایش حجم تولید محصولات بارز در سال آینده

علیرضا یحیی‌زاده مدیرامور فروش گروه صنعتی بارز به بورس‌نیوز گفت: با وجود همه محدویت‌های موجود، گروه صنعتی بارز در سال جاری از نظر حجم تولید و فروش نسبت به سال گذشته رشد 6 تا 10 درصدی را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم سازمان حمایت مبنی بر افزایش قیمت محصولات از آذرماه، تاکنون حجم فروش این شرکت نسبت به سال گذشته 25 درصد و از نظر تناژی و تعداد با رشد 6 درصدی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در سال آینده چندین سایز جدید در گروه خانواده suv به سبد محصولات این شرکت اضافه می‌شود، افزود: اکنون 9هزار حلقه از تایرهای رادیال سواری در سایت سنندج و 11500 حلقه نیز در سایت کرمان تولید می‌شود که براساس پیش بینی‌ها حجم تولید این محصول در سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در سال آینده با راه‌اندازی چندین سایز جدید، تولید رادیال سواری در سایت سنندج و کرمان به 25 هزار حلقه در روز افزایش می‌یابد.

مدیرامور فروش گروه صنعتی بارز افزود: اکنون به طور متوسط هر روز 1100 حلقه تایر TBR (تایرهای رادیال باری) توسط این شرکت تولید و توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه سهم بارز در تولید این محصولات حدود 27 درصد است،ادامه داد: ولی سهم این شرکت در گروه محصولات مختلف، متفاوت بوده و حدود 43 تا 45 درصد تولید تایر کشور به گروه صنعتی بارز اختصاص دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر