بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
رئیس اتاق ایران و ایتالیا درباره برگزاری سومین جشن امین‌الضرب که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم‌هایی از این دست که از فعالان عرصه تولید و تجارت و زحمات آن‌ها تجلیل و تقدیر می کند یک ایده آل است.
کد خبر : ۱۸۶۵۸۹

به گزارش بورس نیوز، احمد پورفلاح درباره برگزاری سومین جشن امین‌الضرب که در هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم‌هایی از این دست که از فعالان عرصه تولید و تجارت و زحمات آن‌ها تجلیل و تقدیر می کند یک ایده آل است. تردیدی نیست که برگزاری مراسم‌هایی مثل امین‌الضرب به دلگرمی فعالان اقتصادی می انجامد به ویژه که دولت در این زمینه غفلت کرده است و هرگز از بخش خصوصی که پای کار مانده و شرایط سخت امروز اقتصاد ایران را تحمل می کند، تقدیر نکرده است.

رئیس اتاق ایران و ایتالیا درباره آثار برگزاری جشن امین الضرب و تاثیر شرایط سخت اقتصادی بر حوزه کارفرما و کارگر گفت: گناه بسیاری از مشکلات و مسائل کارگری در روزگار کنونی بهیچ عنوان متوجه کارفرما نیست. کارگران با ارزش ترین دارایی کارفرمایان هستند و این یعنی هر کارفرمایی برای حفظ این دارایی نهایت تلاش خود را به کار می گیرد. از سوی دیگر هزینه‌هایی به زندگی کارگران از منشا دیگری تحمیل می شود که کارفرما با توجه به شرایط کنونی و مشکلات تولید به طور مطلق قادر به جبران آن نیست. امین‌الضرب جشنی نیست که دور از چشم کارگران برگزار شود. این تلقی اشتباه است که فکر کنیم تقدیر و تجلیل از کارفرما به معنی در انزوا قرار دادن کارگران است. به هیچ عنوان اینطور نیست و اتفاقا شاید تجلیل از کارفرما و کارآفرین نمونه به دلگرمی بیشتر سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه تولید و ایجاد اشتغال بیشتر بینجامد. پیامدی که در نهایت کل نفع کشور و البته کارگران در آن تعریف می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر