بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
با حضور اصحاب رسانه؛

از مرکز «نوآوری آو» رونمایی شد

مرکز نوآوری آو که تا قبل از این به‌صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود با حضور رسانه‌های تخصصی به‌عنوان یک ‏مرکز جدید نوآوری در حوزه مارکتینگ به بازار کسب‌وکار معرفی شد.‏
کد خبر : ۱۸۷۰۵۴

از مرکز «نوآوری آف» رونمایی شد

ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه DNAunion در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: حوزه فعالیت مرکز نوآوری آف، مارکتینگ و ادورتایزینگ است می خواهد با وارد کردن امکانات فضای دیجیتال و نوآوری‌هایی که در حوزه دیجیتال می‌شود انجام داد، صنعت خدمات مارکتینگ را متحول کند.

وی ادامه داد: درواقع این امکان، بستری است که رابط بین استارت آپ ها و مشتریان می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود اگر استارت آپی در حوزه مارکتینگ ریسرچ کار می‌کنند با بستر آو می‌تواند با سرعت بیشتری به بازدهی و پول برسد.

پاشاپور نیکو تصریح کرد: ما دو سال پیش استارت این کار را زدیم اما؛ امروز رسماً به همگان معرفی و به‌عنوان مرکزی فعال در حوزه مارکتینگ و اتیک شرکت‌ها و سرویس‌های جدید به کسب‌وکارهای نوین در خدمت مجموعه‌های فعال کشور خواهیم بود.

وی در مورد الگوبرداری مرکز نوآوری آو از نمونه‌های خارجی گفت: تأکید می‌کنم که در مورد الگوهای روز دنیا مطالعه کردیم با توجه به شرایط کشور، بومی‌سازی انجام دادیم.

مدیرعامل گروه DNAunion تأکید کرد: مراکز نوآوری و استودیوها، ساختاری هستند که در تمام دنیا وجود دارند و ما هم از آن‌ها خیلی یاد گرفتیم اما؛ شرایط و اکوسیستم ایران متفاوت از دنیاست و ما باید متناسب با شرایط کشور مجموعه خودمان را شکل می‌دادیم.

پاشاپور در مورد حوزه‌های تحت پوشش مرکز نوآوری آو گفت: حوزه‌های Advertising، مارکتینگ و تحقیقات بازار مخاطبان ما هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ایجاد تحول در نظام نظارتی و مالی بانک‌ها؛

۶هزار میلیارد تسهیلات برای استارت آپ‌ها پرداخت شد

معاون سیاست‌گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

فولاد پیشرو در اقتصاد کشور / دانش بینان ها نیاز صنعت فولاد را تأمین می‌کنند

دبیر انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارزآوری صنعت بیمه در هاله‌ای از ابهام/ انعطاف‌پذیری، نقطه قوت شرکت‌های بیمه

ارسال نظر