بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: کسب این افتخار نشان‎دهنده توجه و اقدام‎های عملی این شرکت به منظور حفاظت از محیط زیست است.
کد خبر : ۱۸۷۳۱۹

به گزارش بورس نیوز، حمید ایزدی با اشاره به اینکه کسب این افتخار نشاندهنده توجه و اقدامهای عملی این شرکت به منظور حفاظت از محیط زیست است، گفت: با اقدامهای انجام شده در سال گذشته، زاگرس جنوبی برای دومین سال متوالی و این بار به دلیل انجام اقدامهای اصلاحی و پیشگیرانه از آلودگی محیط زیست در منطقه عملیاتی پارسیان، موفق به دریافت لوح تقدیر بیستمین همایش ملی صنعت سبز کشور، از سازمان حفاظت محیط زیست شد.

وی هدف از اعطای این تندیس را تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی فعال برای حفاظت از محیط زیست، ترویج فرهنگ محیط زیستی میان واحدهای صنعتی و خدماتی کشور، انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلودگیهای محیط زیست عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: نبود این شرکت در فهرست صنایع آلاینده، مدیریت پسماند، توسعه فضای سبز، افزایش بهرهوری در مصرف انرژی، تشکیل و استقرار واحد اچاسیی در سازمان، دریافت گواهینامههای استاندارد ISO ۱۴۰۰۱ : ۲۰۰۴ محیط زیست و OHSAS ۱۸۰۰۱ : ۲۰۰۷ ایمنی، ارتقای سطح دانش و فرهنگ محیط زیستی مدیران و کارکنان و سازگاری با فرآیند تولید پاک از جمله معیارهای انتخاب واحد صنعتی سبز کشور است.

ایزدی افزود: ارزیابی و کنترل پسماند، پساب، هوا و صوت، استقرار نظام مدیریت سبز و کاهش میزان مصرف منابع، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، انجام اقدامهای اصلاحی به منظور کاهش گاز ارسالی به مشعل، احداث تفکیکگر ثقلی، حفظ و نگهداشت فضای سبز، اشاعه فرهنگ و اخلاق محیط زیستی و ایفای مسئولیتهای اجتماعی از جمله گامهایی است که شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس حنوبی برای صیانت و حفاظت از محیط زیست برداشته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای منطقه عملیاتی پارسیان و اداره اچاسیی زاگرس جنوبی برای دستیابی به این موفقیت یادآور شد: پارسال نیز منطقه عملیاتی آغار و دالان با انجام فعالیتهای پیشگیرانه و توسعه فعالیتهای زیست محیطی، لوح صنعت سبز را از سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

بهره برداری از نیروگاه ۴۴ کیلواتی خورشیدی سروستان و سعادت آباد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن وتجارت:

جز اینکه به توان مردم مراجعه کنیم چاره ای نداریم

در سطح مناطق نفت خیز جنوب اتفاق افتاد؛

رتبه نخست شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون

با هدف کاهش حوادث انجام شد؛

برگزاری مانور درشرکت نفت وگاز گچساران

ارسال نظر