بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:

انتقاد از افزایش 20درصدی نرخ اتوبوس

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش 20 درصدی نرخ اتوبوس‌های بین شهری در ایام نوروز 98، گفت: طبق مذاکرات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه قرار بود که در ایام نوروز نرخ حمل‌ونقل به ویژه حمل‌ونقل جاده‌ای افزایش پیدا نکند
کد خبر : ۱۸۹۰۶۵

به گزارش بورس نیوز، مجید کیانپور با انتقاد از افزایش 20 درصدی نرخ اتوبوس‌های بین شهری در ایام نوروز 98، گفت: طبق مذاکرات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه قرار بود که در ایام نوروز نرخ حمل‌ونقل به ویژه حمل‌ونقل جاده‌ای افزایش پیدا نکند، اما متأسفانه اخبار حاکی از افزایش قیمت بلیط اتوبوس در آغاز سال 98 است.

نماینده مردم دورود و ازنا در خانه ملت ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها، حدود 80 درصد بار جابجایی مسافر بر عهده اتوبوس‌ها است و این نشان‌دهنده آن است که افزایش قیمت بلیط اتوبوس بر گستره بیشتری از مردم اثر خواهد گذاشت.

وی افزود: حمل‌ونقل جاده‌ای جزء بخش‌هایی است که نرخ آن باید برای تردد مردم مناسب و ارزان باشد، اما با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیط اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

کیانپور تصریح کرد: به نظر من به جای افزایش 20 درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل‌ونقل جاده‌ای در قالب سوبسید و یارانه را محقق کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم اعضای این کمیسیون در مدت باقی مانده به پایان سال تمام تلاش خود را برای مدیریت و کاهش قیمت بلیط اتوبوس صورت می‌دهد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

دلایل دولت برای حذف کارت سوخت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

تحول در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور

ارسال نظر