بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
دومین گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی خود را در راستاي ترويج شفافيت عملكرد، برقراری ارتباطی موثرتر با ذینفعان کلیدی سازمان و تقویت برند خود توسط مديريت مسئوليت‌پذيري اجتماعي تدوین و منتشر کرد.
کد خبر : ۱۸۹۲۵۱

به گزارش بورس نیوز،‌ ایران خودرو سال گذشته به عنوان نخستين شرکت در مجموعه صنعت خودرو موفق به تدوین و انتشار گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی خود شد و امسال دومین گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی خود را در راستاي ترويج شفافيت عملكرد، برقراری ارتباطی موثرتر با ذینفعان کلیدی سازمان و تقویت برند خود توسط مديريت مسئوليت‌پذيري اجتماعي تدوین و منتشر کرد.

این گزارش امسال باز هم به عنوان اولین مجموعه در صنعت خودرو و دومین مجموعه در کشور ترجمه و در سایت جهانی گزارش دهی GRI قرار خواهد گرفت.

در این جلسه حميده زرآبادي كتاب عملكرد پايدار ايران خودرو، ذينفعان از جمله مشتريان را عامل مهمي در پيشبرد اهداف بنگاه اقتصادي دانست و گفت: مشتريان در موفقيت سازمان به ويژه در مقوله مسئوليت‌هاي اجتماعي نقش مهمي را ايفا كنند.

این كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: با كمك مردم و مشتريان، ايران خودرو مي‌تواند در تحقق اهداف مسئوليت‌هاي اجتماعي سرعت بهتري پيدا كند. رضايتمندي ذينفعان مي‌تواند مسير و نقشه راه درستي را براي آينده بهتر ترسيم كند.

نماينده مردم قزوين با اشاره به رونمايي از كتاب عملكرد پايدار و مسئوليت‌هاي اجتماعي ايران خودرو گفت: اين كتاب گزارشي از فعاليت‌هاي انجام ايران خودرو در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي است كه در آن تلاش شده تا گوشه اي از فعاليت‌هاي انجام شده به صورت مكتوب به مردم ارايه شود كه اميدوارم اين اقدام بتواند گام موثر و قدمي براي آينده روشن در بحث مسئوليت‌هاي اجتماعي و توسعه ايران خودرو در كشورمان باشد.

وی تصريح كرد: تفكر خلاقانه و هدفمند كردن بودجه تبليغاتي و صرف آن در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي از جمله كمك به آسيب‌ديدگان زلزله كرمانشاه از اقدامات ارزشمندي است كه توسط ايران خودرو انجام شده و اين نشان دهنده اثرگذاري فعاليت بنگاه اقتصادي در مسائل اجتماعي است.

در ادامه نادره رضايي مدير مسئوليت‌پذيري اجتماعي نيز گزارشي از اقدامات ايران خودرو در موضوعات مربوط به مسئوليت‌هاي اجتماعي ارايه كرد.

وي گفت: كتاب عملكرد پايدار و مسئوليت‌هاي اجتماعي ايران خودرو نخستين كتاب در اين مقوله در صنعت خودرو است كه براي دومين سال به چاپ مي‌رسد. موضوع كتاب گزارش عملكرد اين خودروساز در حوزه‌هاي اجتماعي و محيط زيست در سال 96 است.

رضايي افزود: در گزارش عملکرد پایدار، گروه صنعتي ايران خودرو تاثیرات اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی حاصل از فعالیتهای جاری خود را منتشر كرده است. همچنین اين گزارش پایدار ارزش‌ها و مدل راهبری سازمان را تشریح کرده و نشان‌دهنده ارتباط میان استراتژی و تعهد آن به یک اقتصاد جهانی پایدار است.

وي تصريح كرد: تدوين گزارش عملكرد پايدار و مسئوليت اجتماعي شركت ايران خودرو بر اساس دستورالعمل راهنمای جهاني گزارش‌دهی GRI انجام گرفت و همانند سال گذشته، تیم‌سازی سازمانی برای تدوین این گزارش در شش کارگروه با مشاركت كليه معاونت‌ها و مديريت‌هاي شركت صورت پذيرفته است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس فروش رنگ های صنعتی کانسای ایران خبر داد:

تولید رنگ با تکنولوژی ژاپنی / آغاز تولید رنگ های تعمیراتی در داخل

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز پیش‌بینی کرد:

زیان 15000 میلیارد تومانی خودروسازان تا پایان سال جاری

معاون بازاريابی و فروش ايران خودرو خبر داد:

تحویل روزانه بيش از 1500 دستگاه خودرو به مشتريان ایران خودرو

راه خروج این صنعت آهنی از چرخه ضرردهی:‏

افزایش حمایت دولتی و تکیه بر دانش جوانان ایرانی

ارسال نظر