بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

خدمت رسانی شرکت ملی حفاری به مناطق سیل زده کارون

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به افزایش حجم آب و احتمال آسیب بیشتر به سیل‌بند روستاهای واقع در حاشیه رودخانه کارون، این شرکت بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی در این موقعیت را به‌عهده گرفت.
کد خبر : ۱۸۹۹۶۳

به گزارش بورس نیوز، سیدعبدالله موسوی در نخستین ساعات بامداد روز گذشته با حضور در نشست ستاد بحران شهرستان کارون اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم آب و احتمال آسیب بیشتر به سیل‌بند روستاهای واقع در حاشیه رودخانه کارون، این شرکت بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی در این موقعیت را به‌عهده گرفت.

وی اظهار کرد: اختصاص چهار دستگاه پمپ تراک (پمپ‌های فشار قوی که در عملیات حفاری استفاده می‌شود) برای تخلیه آب‌های سطحی، افزایش تعداد ماشین‌آلات سنگین برای استحکام بخشی به سیل‌بندها و ارسال خودروهای کمک دار از جمله امکاناتی است که دستور استقرار آنها در منطقه صادر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران همچنین افزون بر مشارکت در تامین مواد غذایی، در صورت نیاز نسبت به تدارک وسایط نقلیه لازم برای جابجایی ساکنان مناطق روستایی تابع شهرستان کارون با دیگر دستگاه‌های عضو ستاد بحران همکاری خواهد داشت.

موسوی در ادامه بر آماده‌باش تمام وقت واحدهای پشتیبانی، عملیاتی و خدماتی از جمله ترابری سبک و سنگین این شرکت تاکید کرد.

وی افزود: پیگیری و اجرای تصمیم‌های ستاد بحران استان به عنوان اولویت برنامه‌های شرکت تا رفع تبعات ناشی از باران‌های سیل آسا و فروکش کردن آب‌های جاری رودخانه های کارون و دز استمرار دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدای سال جاری رخ داد؛

حفر و تکمیل 28 حلقه چاه نفت و گاز

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

نقش خدمات تخصصی ویژه حفاری در عملیات حفر چاه نفت و گاز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

اعتبار قابل توجهی برای حوادث غیرمترقبه دیده نمی‌شود

ارسال نظر