بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
با توجه به رشد هزینه‌های تولید و همچنین شناسایی هزینه‌های سربار جذب نشده در کنار ثبت مبلغ 565 میلیارد ریال هزینه مالی، شرکت در سال گذشته نیز زیان سنگینی را تجربه کرد.
کد خبر : ۱۹۰۳۹۴

ادامه روند کسب زیان سنگین در شرکت پلی اکریل

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، عملکرد مالی شرکت پلی‌اکریل ایران در سال مالی منتهی به پایان آذرماه 1397 و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، منجر به کسب زیان خالص 1.495 میلیارد ریالی شده که نسبت به سال قبل از آن، کاهش 9 درصدی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که درآمدهای عملیاتی شرکت رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با بیش از 860 درصد رشد به 2.224 میلیارد ریال رسیده است.

با توجه به رشد هزینه‌های تولید و همچنین شناسایی هزینه‌های سربار جذب نشده در کنار ثبت مبلغ 565 میلیارد ریال هزینه مالی، شرکت در سال گذشته نیز زیان سنگینی را تجربه کرد تا به این ترتیب، در پایان سال مالی منتهی به 30 آذر 1397، زیان انباشته شرکت به بیش از 7.668 میلیارد ریال و معادل 2.148 ریال به ازای هر سهم شود.

ادامه روند کسب زیان سنگین در شرکت پلی اکریل

لازم به ذکر است، مانده تسهیلات مالی شرکت با 900 میلیارد ریال افزایش نسبت به سال قبل، به بیش از 3.716 میلیارد ریال رسیده و انتظار رشد هزینه‌های مالی شرکت در سال جاری نیز وجود دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر