بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: وزیر نفت هفته جاری در نشست کمیسیون انرژی مجلس حضور داشت و بحثی درباره سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت از سوی زنگنه صورت نگرفت.
کد خبر : ۱۹۰۴۷۷

به گزارش بورس نیوز، اسدالله قره‌خانی درخصوص دونرخی شدن و افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: وزیر نفت هفته جاری در نشست کمیسیون انرژی مجلس حضور داشت و بحثی درباره سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت از سوی زنگنه صورت نگرفت.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در خانه ملت افزود: در کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت موضوع دونرخی شدن و افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و بحثی در این باره صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصلاح ساختار اقتصادی کشور موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح می‌شود، ادامه داد: در موضوع اصلاح ساختار نیز بحثی از افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است و اگر چنین موضوعی مطرح شود کمیسیون انرژی با آن مخالف می‌کند.

قره‌خانی ادامه داد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت هر یک از حامل‌های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می‌کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه شورای عالی هماهنگی قوای سه‌گانه بحث افزایش قیمت بنزین مطرح شده است یا خیر، توضیح داد: تا این لحظه چیزی درباره تصمیم سه قوه درباره دونرخی شدن قیمت سوخت نشنیده‌ام، اما اگر قرار باشد مجلس در این باره تصمیم بگیرد قطعا با افزایش قیمت بنزین مخالف است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر