مدیرعامل بورس انرژی:
شرکت ملی نفت عرضه را به تعویق انداخت
مدیرعامل بورس انرژی گفت: شرکت ملی نفت از اختیار قانونی خود استفاده کرد و عرضه را به تعویق انداخت.

به گزارش بورس نیوز، قرار بود روز گذشته ۲ میلیون نفت خام سنگین در بورس عرضه شود که این اتفاق نیفتاد.
سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی در این باره اظهار کرد: فرآیند عرضه ۲ میلیون بشکه نفت خام سنگین که قرار بود روز گذشته در بورس انرژی انجام شود امروز عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل بورس انرژی بیان کرد: در مقررات وضع شده، عرضهکننده از این اختیار برخوردار است تا عرضه خود را به یک روز بعد موکول کند. شرکت ملی نفت از اختیار قانونی خود استفاده کرد و عرضه را به تعویق انداخت.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
امروز در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه می شود؛
عرضه محصولات شرکتهای پتروشیمی در بورس انرژی
در بازار فیزیکی بورس انرژی انجام می شود؛
عرضه گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
وزیر نفت مطرح کرد:
تعیین نحوه قیمتگذاری و تعدیل قیمتها در شیوه نامه عرضه نفت
طی امروز انجام میشود:
بورس انرژی میزبان 20هزار تن گاز مایع
امروز در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه می شود؛
عرضه محصولات شرکتهای پتروشیمی در بورس انرژی
در بازار فیزیکی بورس انرژی انجام می شود؛
عرضه گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
وزیر نفت مطرح کرد:
تعیین نحوه قیمتگذاری و تعدیل قیمتها در شیوه نامه عرضه نفت
طی امروز انجام میشود:
بورس انرژی میزبان 20هزار تن گاز مایع ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه