بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
در پی افزایش تنش بین ایران و آمریکا؛

هند از افزایش قیمت نفت نگران است

هند از افزایش قیمت نفت نگران است
وزیر نفت این کشور، در گفت‌وگوی تلفنی با خالد الفالح، وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان، درباره افزایش قیمت نفت در پی افزایش تنش میان آمریکا و ایران، ابراز نگرانی کرد.
کد خبر : ۱۹۲۸۸۷

به گزارش بورس نیوز، از دهلی نو، دولت هند در بیانیه‌ای اعلام کرد که دارمندرا پرادهان، وزیر نفت این کشور، در گفت‌وگوی تلفنی با خالد الفالح، وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان، درباره افزایش قیمت نفت در پی افزایش تنش میان آمریکا و ایران، ابراز نگرانی کرد.

وی به الفالح گفت که می‌خواهد عربستان نقشی فعال در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و گروه اوپک و متحدانش ایفا کند تا قیمت نفت را در سطحی معقول حفظ کند.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
آغاز تحریم اقتصادی ایران از زمان اوباما
معاون امور بین الملل اتاق تهران گفت:
آغاز تحریم اقتصادی ایران از زمان اوباما
افت قیمت نفت و مواد پتروشیمی
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت:
افت قیمت نفت و مواد پتروشیمی
حضور اپراتورهای هندی در بندر چابهار
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:
حضور اپراتورهای هندی در بندر چابهار
ارسال نظر
captcha