در پی افزایش تنش بین ایران و آمریکا؛
هند از افزایش قیمت نفت نگران است
وزیر نفت این کشور، در گفتوگوی تلفنی با خالد الفالح، وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان، درباره افزایش قیمت نفت در پی افزایش تنش میان آمریکا و ایران، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش بورس نیوز، از دهلی نو، دولت هند در بیانیهای اعلام کرد که دارمندرا پرادهان، وزیر نفت این کشور، در گفتوگوی تلفنی با خالد الفالح، وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان، درباره افزایش قیمت نفت در پی افزایش تنش میان آمریکا و ایران، ابراز نگرانی کرد.
وی به الفالح گفت که میخواهد عربستان نقشی فعال در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و گروه اوپک و متحدانش ایفا کند تا قیمت نفت را در سطحی معقول حفظ کند.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
معاون امور بین الملل اتاق تهران گفت:
آغاز تحریم اقتصادی ایران از زمان اوباما
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت:
افت قیمت نفت و مواد پتروشیمی
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:
حضور اپراتورهای هندی در بندر چابهار
وزیر امور خارجه گفت:
خوب بودن روابط ایران و هند پس از تحریم
معاون امور بین الملل اتاق تهران گفت:
آغاز تحریم اقتصادی ایران از زمان اوباما
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت:
افت قیمت نفت و مواد پتروشیمی
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:
حضور اپراتورهای هندی در بندر چابهار
وزیر امور خارجه گفت:
خوب بودن روابط ایران و هند پس از تحریم ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه