بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: اين گروه خودروسازي از نخستين روزكاري سال ۹۸ تا پايان خردادماه، بيش از ۶۰ هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتريان تحويل داده است.
کد خبر : ۱۹۲۸۹۱

به گزارش بورس نیوز، حسين كاظمي طرقي معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: در كنار اجراي برنامه موفقيت‌آميز رونق‌بخشي به جريان توليد و با برنامه ريزي مناسب، تسريع در تحويل خودرو به مشتريان در دستوركار قرار گرفت و گروه سايپا موفق شد در بهار امسال بيش از ۶۰ هزار خودرو به مشتريان تحويل دهد.

به گفته وي بخشي از اين خودروها، مربوط به تعهدات قبلي بوده و بخش ديگر آن براي پاسخ‌گويي به تعهدات مربوط به فروش فوري و تنظيم بازار در نظر گرفته شده است.

كاظمي گفت: برنامه تكميل و تجاري‌سازي خودروهاي داراي كسري قطعات پيشرفته در گروه خودروسازي سايپا به خوبي پيش مي رود و در ماه‌هاي آتي روند عرضه خودرو به بازار و تحويل خودروهاي معوق مشتريان نيز با سرعت بيشتري دنبال خواهد شد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: براساس اولويت‌بندي‌هاي صورت‌گرفته و شناسايي مصرف‌كنندگان نهايي، روند عرضه خودرو را تا ايجاد آرامش كامل در بازار و جلب رضايت مشتريان ادامه خواهيم داد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر