بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
با توجه به گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۸هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در مجمع فوق‌العاده شرکت مطرح می‌شود.
کد خبر : ۱۹۳۱۹۵

به گزارش بورس نیوز، هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اعلام کرده که قصد دارد پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق‌العاده ببرد. با توجه به گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴۸هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در مجمع فوق‌العاده شرکت مطرح می‌شود.

این افزایش سرمایه به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر همچنین به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های فرعی و وابسته و جبران مخارج مشارکت در افزایش سرمایه‌های شرکت‌های سرمایه‌پذیر است.

علاوه بر این اجرای طرح‌های توسعه‌ای زیرساختی، بهبود کیفیت و اکتشافی شرکت که در تاریخ 6 تیر۱۳۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که به محض اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش هیات مدیره نتیجه آن اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدای سال جاری اتفاق افتاد؛

سود ناخالص بیش از 15هزار میلیاردی «کگل»

از سوی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر صورت گرفت؛

تبریک «کگل» به مناسبت روز صنعت و معدن

در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اتفاق افتاد؛

رشد 64 درصدی «کگل» نسبت به دوره مشابه سال گذشته

براساس تصمیمان مجمع عمومی فوق العاده تصمیم گیری شد؛

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام «کگل»

ارسال نظر