بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
پس از آنکه شرکت فولاد آلیاژی سال ۱۳۹۷ را با تعدیل مثبت سودآوری نسبت به سال مالی قبل به پایان رساند، بسیاری از سهامداران این شرکت به ادامه روند کاری این شرکت در سال مالی جاری امیدوار شدند.
کد خبر : ۱۹۴۰۰۴
ثبات در عملکرد ماهانه «فولاژ»
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از آنکه شرکت فولاد آلیاژی سال ۱۳۹۷ را با تعدیل مثبت سودآوری نسبت به سال مالی قبل به پایان رساند، بسیاری از سهامداران این شرکت به ادامه روند کاری این شرکت در سال مالی جاری امیدوار شدند. امروز شاهد انتشار عملکرد چهارماهه ابتدایی این شرکت در سال جاری بودیم که برخی از مهمترین نکات این گزارش می‌پردازیم.
ثبات در عملکرد ماهانه «فولاژ»

شرکت فولاد آلیاژی ایران در تیر ماه موفق به فروش بیش از ۳۷ هزار و ۹۰۰ تنی محصولات آلیاژی شد که در مقایسه با مقادیر فروش ماه گذشته، کاهشی در حدود ۱۵ درصد کاهش را از لحاظ مقدار به ثبت رساند. همچنین، نرخ فروش هر تن فولادآلیاژی با تثبیت خود در مقایسه با خرداد ماه، مجددا به سطح ۶۶.۴۲ میلیون ریال به ازای هر تن رسید.
ثبات در عملکرد ماهانه «فولاژ»

جمع درآمد‌های تجمیعی عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا انتهای تیر ماه سال ۱۳۹۸ به بیش از ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با فروش ۱۸.۲۹۹ میلیون ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷، پوششی مطلوب محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر