بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تشکیل وزارت بازرگانی نه تنها نمی‌تواند تاثیری در ساماندهی بازار و کاهش قیمت کالا‌ها داشته باشد بلکه در صورت موافقت با این طرح حدود ۶ ماه نیز امور مربوط به بازار به حال خود رها می‌شود.
کد خبر : ۱۹۴۰۷۱
تشکیل وزارت بازرگانی تاثیری در ساماندهی بازار ندارد
به گزارش بورس نیوز، سیده حمیده زرآبادی درخصوص رفتار ضدونقیض دولت درباره طرح انتزاع وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، اظهار کرد: تشکیل وزارت بازرگانی نه تنها نمی‌تواند تاثیری در ساماندهی بازار و کاهش قیمت کالا‌ها داشته باشد بلکه در صورت موافقت با این طرح حدود ۶ ماه نیز امور مربوط به بازار به حال خود رها می‌شود.


وی افزود: تشکیل وزارت بازرگانی فرصتی برای فرار از پاسخگویی بوده و در واقع اگر با تشکیل این وزارت موافقت شود، بهانه جدیدی برای مسئولان به وجود می‌آید تا مشکلات موجود در بازار باقی بماند.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت ادامه داد: در دو سال گذشته این موضوع سه بار در مجلس مطرح شد که در تمام موارد با مخالفت نمایندگان مواجه شد. در ماه گذشته قائم مقام ویژه‌ای برای امور بازرگانی در وزارت صنعت انتخاب شد، باید دید عملکرد مسئول جدید چگونه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مجلس تنها به دنبال رفع مشکلات و نابسامانی‌های بازار بوده و آقای رحمانی می‌تواند در ساختار و چارچوب وزارتخانه تغییراتی مثل تشکیل قائم مقام ویژه بازرگانی انجام دهد تا زمینه برای ساماندهی مشکلات معیشتی تا اندازه‌ای مهیا شود.


زرآبادی گفت: دولت باید به جای اصرار برای تشکیل وزارتخانه جدید به دنبال حل مشکل باشد، زیرا تشکیل وزارت بازرگانی تنها پاک کردن صورت مسئله است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

هواپیمای فرسوده باعث کاهش ایمنی سفر می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

وضعیت نامطلوب واحدهای تولیدی واگذارشده

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بستر سرمایه گذاری باید فراهم شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اول باید بازار خودرو ساماندهی شود

ارسال نظر