بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت:

پروژه اجرای فیبر نوری به طول ۱۲ کیلومتر

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت: پروژه اجرای فیبر نوری به طول ۱۲ کیلومتر با هدف اتصال فیبر نوری به دو مرکز عملیاتی این منطقه در تاسیسات تقویت فشار گاز جم وریز و همچنین مرکز بهره‌برداری خطوط لوله غدیر به عنوان یکی از اهداف راهبردی این منطقه تعریف و اجرایی شد.
کد خبر : ۱۹۴۴۷۳

به گزارش بورس نیوز، حمید خدری، درخصوص نقش و اهمیت ارتباطات در پایداری عملیات انتقال گاز اظهار کرد: پروژه اجرای فیبر نوری به طول ۱۲ کیلومتر با هدف اتصال فیبر نوری به دو مرکز عملیاتی این منطقه در تاسیسات تقویت فشار گاز جم وریز و همچنین مرکز بهره‌برداری خطوط لوله غدیر به عنوان یکی از اهداف راهبردی این منطقه تعریف و اجرایی شد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه با اجرای بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ متر فیبر نوری بین پالایشگاه فجرجم و ایستگاه جم وریز انجام شده است. در فاز دوم این عملیات نیز بیش از ۶ هزار مترمربع فیبر نوری بین ایستگاه یادشده و مرکز بهره‌برداری غدیر اجرا شد.

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ادامه داد: اجرای طرح فیبر نوری در ایستگاه‌های یادشده، صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد ریالی را به همراه داشته است. همچنین تبادل اطلاعات بین RTU تاسیسات و سایر مراکز صنعتی، افزایش سرعت و پایداری بیشتر ارتباطات داخلی، توسعه سیستم الکترونیک و نرم‌افزارهای داخلی، افزایش سرعت در پاسخگویی به دیگر ذی‌نفعان داخلی و اجتماعی و ارتقای امنیت اطلاعات از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر