بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۶ میلیون و ۹۳۷ هزار ریال در هر تن رسید که افت اندک ۱.۸ درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد. ارزش معاملات نیز به ۲۹.۸ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۴۸۹۲
افزایش تقاضای پلی‌اتیلن سنگین در سایه افت قیمت
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۶۵۲تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۳.۱۲۴ تنی مشتریان مواجه شد. 

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با کاهش ۰.۴ درصدی نسبت به هفته قبل به ۱۱۲ میلیون و ۳۵۶ هزار ریال در هر تن رسید. ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۲۸۶ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال رسید.

افزایش تقاضای پلی‌اتیلن سنگین در سایه افت قیمت

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۷۱۶ تن محصول پلی‌اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با رشد ۵۵درصدی تقاضا در مقایسه با هفته منتهی به ۲۳مرداد و با حجم معاملات ۳۰۸ تنی همراه بود. 

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۶ میلیون و ۹۳۷ هزار ریال در هر تن رسید که افت اندک ۱.۸ درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد؛ ارزش معاملات نیز به ۲۹.۸ میلیارد ریال رسید.

در جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

افزایش تقاضای پلی‌اتیلن سنگین در سایه افت قیمت
اشتراک گذاری :
ارسال نظر