بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
خبری از عرضه پلی‌اتیلن سنگین در جاده شازند نیست؛

توقف عرضه‌های ضعیف این پتروشیمی در معاملات بورس کالا

شرکت پتروشیمی شازند که در هفته منتهی به ۲۳ مرداد ماه تنها ۶۰ تن انواع پروپیلن را روانه بورس کالا کرده بود، هفته گذشته ۷۵۰ تن از این محصول را در بورس کالا عرضه کرد.
کد خبر : ۱۹۴۸۹۷
توقف عرضه‌های ضعیف پتروشیمی اراک در معاملات بورس کالا

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شازند در هفته منتهی به ۲۳مرداد ماه تنها ۶۰تن انواع پروپیلن را روانه بورس‌کالا کرده بود اما اینبار برخلاف هفته گذشته، میزان عرضه با جهش قابل ملاحظه همراه بود و حجم ۷۵۰تن از این محصول در بورس کالا عرضه شد.

بر اساس این گزارش می‌توان دریافت که عرضه‌های این پتروشیمی در هفته گذشته با تقاضای ۹۴۰تنی مواجه شد که با این حساب، مجموع تولید انواع پروپیلن که به مجموع ۷۵۰تن بود به بازار عرضه و در قیمت میانگین ۱۰۸میلیون و ۵۶۹ هزار ریال معامله شد.

با نگاهی به آمارها می‌توان دریافت که معاملات این پتروشیمی با کاهشی در حدود ۰.۴درصد نسبت به قیمت‌های هفته قبل را تجربه کرده و ارزش معاملات محصول این پتروشیمی نیز به ۸۰ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال رسید.

در جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.
توقف عرضه‌های ضعیف پتروشیمی اراک در معاملات بورس کالا

این هفته نیز به مانند هفته ماقبل خبری از عرضه پلی‌اتیلن سنگین این شرکت در بورس کالا نبود و حدود ۲۲۱ تن پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ و ۹۳۵ تن دی اتیل هگزانول مورد معامله قرار گرفت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر