بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند خبر داد؛

وارد کردن ۴۰۰ میلیون دلار ارز توسط پتروشیمی شازند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: شرکت پتروشیمی شازند سال گذشته ۴۰۰ میلیون دلار ارز وارد کشور کرده و این اورهال ۷۰ درصد صرفه‌جویی ارزی برای شرکت به همراه داشته است.
کد خبر : ۱۹۵۳۵۷

وارد کردن 400میلیون دلار ارز توسط پتروشیمی شازند

به گزارش بورس نیوز، ابراهیم ولدخانی ضمن اعلام انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی (اورهال) پتروشیمی شازند اظهار کرد: اورهال ۱۷ واحد تولیدی و پنج واحد پشتیبان و یوتیلیتی این شرکت در کمتر از یک ماه در شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشور با توان متخصصان داخلی صورت گرفته است.

وی افزود: تأمین قطعات واحد‌های پتروشیمی به دلیل های‌تک بودن این صنعت در شرایط بین‌المللی کنونی کشور میسر نبود، اما ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز در این اورهال به دست توانمندان داخلی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند ادامه داد: این شرکت می‌تواند تجربه کسب‌شده در این اورهال از جمله تعمیر، تجهیز و ساخت قطعات را در اختیار همه واحد‌های پتروشیمی کشور قرار دهد.

ولدخانی بیان کرد: با اتکا به نیرو‌های داخلی به دستاورد‌های بزرگی در بخش توربین‌ها و کمپرسور‌های واحد الفین دست یافتیم. توربین‌های الفینی پتروشیمی شازند در ۱۴ سال گذشته اورهال نشده بودند. قریب ۷ هزار نیروی انسانی در این اورهال شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی شازند سال گذشته ۴۰۰ میلیون دلار ارز وارد کشور کرده و این اورهال ۷۰ درصد صرفه‌جویی ارزی برای شرکت به همراه داشته است.

وی با تاکید بر توسعه پایدار افزود: تمام استاندارد‌های زیست‌محیطی که در این شرکت اجرا می‌شود بالاتر از استانداد‌های تعیین شده از سوی سازمان محیط زیست است.

به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، ۷۵۰ نیروی انسانی در دو سال گذشته جذب این شرکت شده‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر