بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
رئیس کانون بانک های خصوصی کشور در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

استعفایی که به نفع بازارسرمایه نیست

مدیرعامل جوان فرابورس فردی با انگیزه و پرانرژی بوده و عملکرد مثبتی را نیز از خود برجای گذاشته لذا استعفای وی به نفع بازار سرمایه نخواهد بود.
کد خبر : ۱۹۵۴۸۴

به گزارش بورس نیوز، نابه سامانی‌های موجود در بازار پایه سیاست‌گذاران را برآن داشت که دستی به سر و گوش قوانین موجود در بازار پایه بکشند و در نهایت دستورالعملی را در خصوص اصلاح قوانین بازار پایه منتشر کنند که به محض انتشار آن، موجی از انتقادات بین اهالی بازار سرمایه برانگیخته شد زیرا کارشناسان و فعالان این بازار معتقدند اجرای دستورالعمل مذکور زمینه را برای عدم شفافیت و تشکیل حباب‌های سنگین قیمتی در بازار را فراهم می‌کند.

طبق شنیده‌ها، فشار‌های منتقدین تا جایی ادامه یافت که روز گذشته سکاندار فرابورس ایران نامه استعفای خود را نوشت، اما براساس قوانین موجود، تصمیم گیرندگان اصلی در خصوص قوانین بازارپایه اعضای شورای عالی بورس هستند نه مدیرعامل فرابورس.

در این خصوص کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: در طی سال‌های اخیر که امیرهامونی به عنوان مدیرعامل شرکت فرابورس مشغول به فعالیت هستند خاطره‌ای خوش از ایشان در اذهان فعالین بازارسرمایه برجای مانده است.

وی با بیان اینکه این فرد همیشه در برخورد با دیگران احترام را سرلوحه کار خود قرار داده است، افزود: مدیرعامل جوان فرابورس ایران فردی با انگیزه و پرانرژی بوده و عملکرد مثبتی را نیز از خود برجای گذاشته لذا استعفای ایشان به نفع بازار سرمایه نخواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران با پای در گل مانده بین دعواهای ...

دومینوی مدیریت اینبار در مرحله "قالیباف"

سهم خواهی دوباره این بانک از یک قانون؛

«وپارس» در فکر کاهش فاصله‌هاست

ارسال نظر
نظرات بینندگان
یی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به بورسی ها یاد ندادن به مرور یه تغییری و ایجاد کنن؟ تست کنین اول آزمون خطا کنین؟ اگه یکم سواد و معرفت داشتین اینجوری با سرمایه مردم بازی نمیکردین.
سهامدار متضرر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
من بسیار خرسندم از این تصمیم. کجای دنیا یکهویی تصمیم میگیرند و در بازار هیجان اینطوری ایجاد میکنند. آقای هامونی به عنوان سکاندار فرابورس باید منطقی عمل میکردند. خسارتهایی که در چند روز بخصوص بر سهامداران خرد وارد شده چگونه جبران خواهد شد. چگونه مردم دوباره اعتماد خواهند کرد بر سرمایه گذاری در بازار سرمایه؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کل مدیران نالایق بورس باید استعفا بدن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
بورس نیوز کاملا مشخصه منافع شما در حمایت از اقای هامونی هست .کمتر دست خودتون را رو کنین.اگر اقای هامونی لیاقت سکانداری فرابورس را داشت تغییرات را تدریجی انجام میداد که سهامدار خرد بدبخت نشه.داد میزنه اقایان در قیمت بالا و قبل خبر سهماشون را خالی کردن و منتظر ورود در قیمت مفتن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
بسیار جای سوال دارد..چجور این 3روز را در بازار پایه 3درصد کردن آیا نمیتونستن از مدتها قبل دامنه نوسان را در بازار پایه هم مثلا 5درصد بکنن واینهمه حباب در این بازار ایجاد نشه وعده ای زیادی گرفتار حباب قیمتی نشن زیاد سخت نبود اگه میگفتن مثلا 10روزدیگرنوسان پایه 5درصد میشود مگر خیلی سخت بود...ولی مشکوک میزنه شایدخودشون میخواستن درقیمت بالابه مردم غالب کنن..
جسارتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
نمی دونم چرا این مدیران جوان و حمابت بعضی از اشخاص ادمو یاد اقای شرافت در سریال هیو لای مهران مدیری میندازه
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کاش ضرر نمیزدی یهویی اصلا یهویی ۳ درصدش کرده بودی باز بهتر بود خیلیا سرمایشون قرض ,و.....بود بعده مدتها تو سود خوبی بودن که همونم پرید و برنامه هاشون ریختی بهم
Torbo
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
خوش به حال مدیر عامل بانک پارسیان که احترام گذاشتن هامونی را خاطره خوش در اذهان عمومی میدانند،،ای خدا از دست اینا به کجا فرار کنیم
نوید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
.......
ب قوه قضایه رسما نامه نوشتم و درخواست پیگیری کردم.من سرمایه مو بدون زحمت بدست نیاوردم ک با تصمیم هایی این چنینی ب فنا بره..نه باغ بالا/پایین داشتیم ک بفروشیم نه پدره مایه داری ک سرمایه در اختیارم بزاره ن رانت و نفوذی ک بتونه کمکم کنه.همه شو با رنج/زحمت بدست اوردم.ریسک بازار بورس هم می دونم چون چندین ساله فعال م.ااین تصمیم های پا ... بیشترین آسیب رو ب سرمایه مردم وارد می کنه.
ورشکسته در سهام گروه سایپا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
ما میگیم ش ا ه نمیخواییم نخست وزیر «نشنیده بگیرید پاراگراف دوم شعر بود»
عوض میشه باید خود شاپور محمدی برکنار بشه.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
یک مدیر در یک مجموعه و سازمان باید همه شرایط و همه جوانب و اوضاع را بررسی بنماید سپس اقدامات لازم را در شرایط و زمان خود عملی نماید....متاسفانه می بینیم مدیرعامل سازمان فرابورس که از نظز بنده اصلا علم روانشناسی و مدیریت زمان را نمیداندو متاسفانه علم بورسی اش هم انچنان تعریفی ندارداجرای قانون را زمانی میخواهد اجرا بنماید که 80 درصد و بیشتر اهالی بازار که عده زیادی از این اهالی بازار تازه وارد های بورس هستند که به تازگی کد گرفتند و اصلا تحلیل نمیدانند و به توصیه فعالین بازار که به نطر مدیر عامل سفته بازان بازار نامیدند ان ها را که همین بازارگردان ها و سهامداارن عمده و وخود سازمانی هستند و وابستگان ....در قیمت های پایین در بازار پایه خرید کردند و شروع به تبلیغ از طرق کانال های تلگرامی و سایت ها و غیره نمودند و در قیمت های بالا به همین تازه واردها فروختند ......یعنی در واقع همین تازه وارده ها متضرر شدند از تصمیم مدیرعامل فرابورس....این یعنی مدیر عامل فرابورس اصلا مدیریت زمان و مدیریت روانشناسی ومدیریت بازار نمیداند....پس باید استعفا بدهد .....واسعفای این چنین مدیرانی به نفع بازار و اهالی بازار سرمایه است....