بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور رخ داد؛

افزایش بیش از ۱۹ میلیارد ریالی بهای تمام شده «اعتلا»

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال به یک هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۶۶۶۹

افزایش بیش از ۱۹ میلیارد ریالی بهای تمام شده «اعتلا»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال به یک هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز نیز با افزایش ۴۵۸ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال محاسبه شد.

«اعتلا» در دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۰ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر