بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کرد:

پایش کیفیت سوخت توزیعی تهران از انبار تا جایگاه

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: واحد کنترل کیفیت مدیریت تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به صورت روزانه کیفیت سوخت توزیعی در سطح شهر تهران و همه کلانشهر‌ها و شهر‌های کشور از انبار تا جایگاه را پایش می‌کند.
کد خبر : ۱۹۶۷۹۳

پایش کیفیت سوخت توزیعی تهران از انبار تا جایگاه

به گزارش بورس نیوز، کرامت ویس‌کرمی در خصوص انتشار برخی شایعات مبنی بر افزایش گوگرد بنزین توزیعی در سطح شهر تهران تا سه برابر حد مجاز گفت: در نمونه‌گیری‌های ثانویه‌ای که روز شنبه، ۳۰ شهریور ماه از سوخت توزیعی در چند جایگاه عرضه در سطح شهر تهران انجام شد، نه تنها گوگرد هیچ کدام از نمونه‌ها به عدد ۵۰ پی‌پی‌ام (حد مجاز گوگرد) نمی‌رسید، بلکه در بسیاری از موارد این عدد از این رقم نیز کمتر بود که نتایج و مستند‌های آزمایشگاهی آن نیز به سازمان‌های مربوطه ارسال شده است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست تنها مراجع رسمی هستند که می‌توانند درباره کیفیت سوخت توزیعی اظهارنظر رسمی کنند. واحد کنترل کیفیت مدیریت تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به صورت روزانه کیفیت سوخت توزیعی در سطح شهر تهران و همه کلانشهر‌ها و شهر‌های کشور از انبار تا جایگاه را پایش می‌کند و در صورتی که کوچک‌ترین تغییراتی در گوگرد و اکتان و دیگر شاخص‌های سوخت مشاهده شود از انتقال فرآورده به جایگاه‌های عرضه جلوگیری می‌شود.

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کنترل کیفیت سوخت و آزمایش‌هایی که در این زمینه در آزمایشگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام می‌شود، کاملا تخصصی بوده و دقت بسیار بالایی دارد. این آزمایش‌ها با نمونه‌گیری مستمر در انبارها، مخازن خودرو‌ها و در جایگاه‌ها (با حضور نمایندگان دیگر مراجع) به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دوشنبه و سه شنبه هفته جاری اتفاق می افتد؛

عرضه های صادراتی شرکت نفت

در پی تشدید تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران مطرح شد؛

راهکارهای مقابله با تحریم‌های نفتی

چشم‌انداز آینده غول‌های نفتی؛

تضعیف اوپک، هدف مصرف‌کنندگان بزرگ است

ارسال نظر