بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
«وبصادر» طی روز‌های اخیر عمدتا در بین سهامداران حقیقی معامله می‌شود که نشان از اقبال فعالان بازار سرمایه به بنیان‌های واقعی بانک صادرات ایران و روند بهبود صورت‌های مالی این بانک دارد.
کد خبر : ۱۹۶۸۹۹

«وبصادر» درمیان پربیننده‌ترین نماد‌های بازار سرمایه

به گزارش بورس نیوز، «وبصادر» طی هفته‌های اخیر در میان پربیننده‌ترین نماد‌های بازار سرمایه، در جمع پرمخاطب‌ترین و تاثیرگذارترین سهم‌های بازار قرار گرفته و موجب شده تا صنعت بانکداری در این روز‌ها در صدر صنایع برتر بازار سرمایه قرار گیرد.

«وبصادر» طی روز‌های اخیر عمدتا در بین سهامداران حقیقی معامله می‌شود که نشان از اقبال فعالان بازار سرمایه به بنیان‌های واقعی بانک صادرات ایران و روند بهبود صورت‌های مالی این بانک دارد.

روند افزایش قیمت «وبصادر» با توجه به اقبال بیشتر سرمایه‌گذاران و عوامل بنیادی سهم و همچنین کاهش تاًثیرپذیری از ریسک‌های غیرسیستماتیک رو به افزایش بوده و انتظار کارشناسان بازار سرمایه نیز برای تداوم این روند بر افزایش تقاضا برای «وبصادر» افزوده است.

پیشتر مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات ایران با اشاره به چشم انداز مثبت بازار سرمایه، بر حمایت از سهام بانک صادرات ایران تا رسیدن به ارزش ذاتی و جایگاه واقعی آن تاکید کرد.

بهروز خدارحمی درباره روند مثبت شاخص و همچنین دلایل عرضه و رشد ارزش سهام «وبصادر» در ماه‌های اخیر گفت: اولویت ما نقدشوندگی «وبصادر» است تا سهامداران نگران نقدشوندگی سهم نباشند و اقداماتی که در راستای نقدشوندگی سهم عملیاتی کردیم، منجر شد تا خیال سهامداران از نقدشوندگی تا حد زیادی راحت شود.
خدارحمی گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در سهام بانک صادرات ایران و اقدامات و رایزنی‌هایی که در دست اجرا داریم، سهامداران خیالشان از بابت عرضه‌ها راحت خواهد شد و سهم در مسیر حرکت درست خود قرار می‌گیرد. از سهام حمایت خواهیم کرد تا زمانی که قیمت سهم در مسیر درست خود قرار گیرد. در روز‌های مثبت ورود نمی‌کنیم، اما در روز‌های منفی روند سهم را حمایت می‌کنیم چرا که روند افزایش قیمت سهام بانک صادرات در مقاطعی متناسب با شاخص کل افزایش نیافته و باید به جایگاه واقعی‌اش برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر