بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
وزیر نیرو از افتتاح طرح بزرگ در بخش آب و برق در هر هفته خبر داد.
کد خبر : ۱۹۷۴۵۵

به گزارش بورس نیوز، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران در اظهار کرد:در نمایشگاه سال جاری تولیدکنندگان با اعتماد به نفس از قابل رقابت بودن محصولات‌شان با محصولات خارجی که قبلا وارد کشور می‌شده صحبت می‌کردند که این خود یک نقطه روشن برای این نمایشگاه است.

وی افزود: ما در وزارت نیرو به دنبال این هستیم تا در نیمه دوم سال جاری که روند آن از هفته آینده آغاز خواهد شد، هر هفته طرح بزرگی را در عرصه آب و برق در کشور افتتاح کنیم.

وزیر نیرو ادامه داد: بیش از ۲۲۰ طرح بزرگ تأمین آب و آب رسانی شهری، آب و فاضلاب، آب رسانی روستایی، نیروگاه‌های تولید برق از جمله حرارتی و تجدید پذیر و سایر پروژه‌ها در سطح کشور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

اردکانیان خاطرنشان کرد: اهمیت مدیریت مصرف در بخش آب از بخش برق کمتر نیس و در نظر داریم موضوع مصرف صحیح را به عنوان یک عادت فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم و نقش رسانه‌ها در این مساله بسیار مهم است.

وی افزود: پایداری توسعه در کشور ما و تاب‌آوری جامعه ما بیش از هر چیز وابسته به پایبندی به اخلاقیات است و ما هرچه جامعه اخلاقی‌تری داشته باشیم جامعه تاب‌آورتر و توسعه یافته‌تری هستیم.

اردکانیان گفت: امسال هم رکورد تولید و هم رکورد مصرف را در بخش برق به ثبت رسانده‌ایم و موفق شدیم با برنامه‌های مدیریت مصرف حدود ۳۷۰۰ مگاوات اوج بار را کاهش دهیم و در تابستان بیش از هر سال دیگری توانستیم صادرات برق داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر