بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
در بازار سرمایه امروز اتفاق افتاد؛

دادوستد بیش از ۶ و نیم میلیارد سهام حق تقدم

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۶ و نیم میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۶۰۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
کد خبر : ۱۹۷۵۵۹

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز، با افزایش ۱۱۸۸ واحدی به رقم ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

شاخص هم وزن ۹۶۹ واحد رشد کرده و به رقم ۹۷ هزار و ۳۷۷ واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۶ و نیم میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۶۰۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد‌های بانک ملت، همراه اول، بانک پاسارگاد و پالایش نفت تهران بیشترین اثر تقویتی در شاخص کل بورس را داشته‌اند و نماد‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری امید بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

شاخص قیمت با معیار وزنی- ارزشی امروز ۳۱۹ واحد رشد کرده و به رقم ۸۷هزار و ۹۷۰ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم وزن ۶۴۸ واحد رشد کرده و به رقم ۶۵ هزار و ۱۸۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با افزایش ۲هزار و ۶۸۸ واحد به رقم ۳۸۲ هزار و ۶۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با افزایش ۸۷۹ واحد به رقم ۲۳۷ هزار و ۷۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۲ هزار و ۳۴۶ واحد به رقم ۶۶۶ هزار و ۲۲۰ واحد رسید.

امروز نماد‌های پربیننده در بورس مربوط به بانک تجارت و قیمت هر سهم ۵۶۰ ریال، بانک ملت به قیمت هر سهم ۶ هزار و ۶۶۱ ریال، سایپا به قیمت هر سهم ۲۲۷۰ ریال، بانک صادرات ایران به قیمت ۶۶۴ ریال، بانک اقتصاد نوین به قیمت هر سهم ۴ هزار و ۷۳۵ ریال، مخابرات ایران به قیمت ۴ هزار و ۵۸۳ ریال و گروه ایران خودرو بودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر