بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران اعلام کرد:

همکاری در جهت تقویت معاملات پسته با بورس کالا

این اقدام به نفع تمامی ذی نفعان بازار خواهد بود چرا که راهکاری است برای کشف قیمت روز پسته، از طرف دیگراز رقابت منفی تجار داخلی در جهت تعیین قیمت ها، رانت اطلاعاتی و مشکلات بازار سنتی کاسته می‌شود.  
کد خبر : ۱۹۷۶۳۰

همکاری در جهت تقویت معاملات پسته با بورس کالا

عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران در خصوص معاملات گواهی سپرده پسته در بورس کالا گفت: این اقدام به نفع تمامی ذی نفعان بازار خواهد بود چرا که راهکاری است برای کشف قیمت روز پسته، از طرف دیگراز رقابت منفی تجار داخلی در جهت تعیین قیمت ها، رانت اطلاعاتی و مشکلات بازار سنتی کاسته می‌شود.

سیامک شهریاری عرضه محصولات در بورس کالا را راهی منطقی برای کشف قیمت واقعی در همه کشور‌ها عنوان کرد و افزود: این سازو کار به تولید کنندگان، تجار، صادرکنندگان و حتی واسطه‌ها نیز کمک می‌کند تا بتوانند از اطلاعات واقعی بازار مطلع شوند. این امر از رانت‌های اطلاعاتی و مشکلات بازار‌های سنتی جلوگیری خواهد کرد. 
وی تعامل بین بورس و فعالان حوزه پسته را لازمه موفقیت معاملات این محصول عنوان کرد و افزود: این امر به دریافت اطلاعات صحیح و دقیق از باغداران، دست اندرکاران و صادرکنندگان کمک شایانی خواهد کرد. اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران نیز آمادگی خود را برای همکاری با بورس کالا در جهت تقویت معاملات پسته در این بازار متشکل اعلام می‌دارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بورس کالا میزبان یک مهمان لوکس شد؛

روی خندان معاملات آتی به پسته

بورس نیوز رویداد جدید را بررسی می‌کند؛

خندان بودن پسته، آری یا خیر

ارسال نظر