بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:

آغاز طرح جدید به همراه تامین منابع مالی

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: هلدینگ خلیج فارس در مقابل آغاز طرح جدید مقاومت می‌کند و طرحی را آغاز خواهد کرد که افزون بر تولید محصول در زنجیره ارزش و سودآوری بالا، منابع مالی آن نیز تأمین شده باشد.
کد خبر : ۱۹۸۵۹۴

آغاز طرح جدید به همراه تامین منابع مالی

به گزارش بورس نیوز، جعفر ربیعی، درباره اولویت تعریف یک پروژه اظهارکرد: اولویت تعریف یک پروژه تأمین منابع مالی آن بوده و اگر یک طرح پتروشیمی آغاز شود، اما منابع تأمین مالی آن در نظر گرفته نشود، نه‌تن‌ها پروژه بازده ندارد، بلکه در مواردی به حاشیه زیان هم کشیده می‌شود. در این حالت طولانی شدن مدت بهره‌برداری به نفع هیچ‌کس به‌خصوص سهامداران نخواهد بود. سهامداران از صاحبان صنایع انتظار بازدهی و سود دارند.

وی افزود: هلدینگ خلیج فارس در مقابل آغاز طرح جدید مقاومت می‌کند و طرحی را آغاز خواهد کرد که افزون بر تولید محصول در زنجیره ارزش و سودآوری بالا، منابع مالی آن نیز تأمین شده باشد، بنابراین پروژه‌هایی که در هلدینگ خلیج فارس اجرا می‌شود هم در جهت توسعه صنعت پتروشیمی است و هم با وجود تامین منابع مالی، در زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: بخش زیادی از طرح‌های جهش سوم، در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواهد بود و برای آغاز این طرح‌ها منابع مالی از پیش تعریف و تعیین خواهد شد. به سهام‌داران قول می‌دهم که اگر کلنگ طرحی به زمین بخورد به‌طور حتم، منابع مالی آن تأمین شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بورس نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش سرمایه ۶۴ درصدی "فارس"

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد:

بورس به پتروشیمی بدهکار است

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:

هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل عرضه‌اولیه این هلدینگ

ارسال نظر