بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خبر داد:

افزایش ظرفیت تولید بنزین ایران به ۱۱۵ میلیون لیتر در روز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: افزایش ظرفیت تولید بنزین ایران به حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در روز خواهد رسید و ایران به بزرگترین تولیدکننده بنزین در بین کشور‌های عضو اوپک تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۹۸۸۵۸

به گزارش بورس نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی درخصوص کمبود بنزین سوپر در کشور اظهار کرد: با توجه به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس نه تنها نباید مشکلی در زمینه تامین بنزین در کشور وجود داشته باشد بلکه باید بخشی از این تولید را نیز صادر کرد که این مسئله حسن بزرگی برای کشور خواهد داشت.

وی افزود: باید راه‌های مختلف صرفه‌جویی در مصرف بنزین را افزایش دهیم و درصورت صرفه‌جویی در مصرف و افزایش تولید می‌توان به جای صادرات نفت‌خام، بنزین صادر کرد و به یکی از آرزو‌های ملی خود دست پیدا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید بنزین ایران به حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در روز خواهد رسید و ایران به بزرگترین تولیدکننده بنزین در بین کشور‌های عضو اوپک تبدیل شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در خانه ملت گفت: همزمان با افزایش تولید بنزین به‌دلیل بهره‌برداری از فاز سوم ستاره خلیج‌فارس باید مشکل عرضه بنزین سوپر حل شده باشد، اما نه تنها عرضه بنزین سوپر در کشور افزایش نیافته بلکه عرضه این نوع بنزین عملا قطع شده است لذا مسئولان باید دراین خصوص پاسخگو بوده و به رفع مشکل اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر