بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

قیمت ۵۴ دلار برای فروش نفت در سال آینده مناسب است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۵۴ دلار را همچون سال جاری عدد مناسبی برای فروش نفت در سال آینده دانست.
کد خبر : ۱۹۹۷۲۷

به گزارش بورس نیوز، مهرداد بائوج‌لاهوتی درباره قیمت مناسب نفت در بودجه سال آینده، اظهار کرد: روال همیشگی میزان فروش نفت در قانون بودجه سالانه، فروش بالای دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بود، اما سال گذشته به دلیل تحریم‌ها، در قانون بودجه فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت در نظر گرفته شد.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۵۴ دلار را همچون سال جاری عدد مناسبی برای فروش نفت در سال آینده دانست.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: ارز در سال جاری دونرخی بود. به این صورت که ۱۴ میلیارد دلار به خرید کالا‌های اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص داده شد و یک نرخ دیگر برای ارز با عنوان "نیمایی" در نظر گرفته شده بود در حالی که باید ارز را یک نرخی پیش‌بینی کرد تا بتوان از طریق نرخ ارز، تفاوت کسری بودجه را که ناشی از کاهش فروش نفت بوده پوشش داد و در واقع کسری درآمد‌ها ناشی از کاهش فروش نفت از دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه از این طریق باید برطرف شود. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد؛

ارائه لایحه بودجه شرکت‌های دولتی سال ۹۹ به مجلس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خبر داد:

افزایش ظرفیت تولید بنزین ایران به ۱۱۵ میلیون لیتر در روز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

یکی از معضلات و مشکلات کشور، توزیع قیر رایگان است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

شرکت ها ملزم به ارائه اطلاعات مالی در سازمان بورس هستند

ارسال نظر