بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:عملکرد بنیاد مستضعفان به عنوان متولی و مجری پروژه آزادراه تهران-شمال خوب بوده، اما به نظر من عالی نبوده و در این میان مشکلات مالی و اعتباری در روند اجرای پروژه تأثیر منفی گذاشته است.
کد خبر : ۱۹۹۷۲۵

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی در رابطه با روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود که فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا پایان شهریور ماه افتتاح شده و زیر بار ترافیکی برود، اما متأسفانه به دلیل بروز برخی مشکلات به ویژه تأمین منابع مالی، بهره برداری از آن به تعویق افتاد.

نماینده مردم جهرم در خانه ملت افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: عملکرد بنیاد مستضعفان به عنوان متولی و مجری پروژه آزادراه تهران-شمال خوب بوده، اما به نظر من عالی نبوده و در این میان مشکلات مالی و اعتباری در روند اجرای پروژه تأثیر منفی گذاشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: خوشبختانه روند اجرای فاز یک آزادراه تهران-شمال مطلوب بود، اما در شرایط کنونی اجرای فاز دو و سه آزادراه با کندی و تأخیر ویژه ای رو به رو است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بهره برداری از آزادراه تهران- شمال بخشی از مشکلات این منطقه از جمله ایجاد ترافیک های سنگین و تشدید آلودگی هوا را کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر