بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: استراتژی تولید مسکن ۳۰ متری با تشکیل خانواده در کشور دارای تضاد بوده و مشخص نیست که این اقدام وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن بوده یا دولت تنها به دنبال رفع تکلیف در حوزه مسکن است.
کد خبر : ۱۹۷۴۳۸

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی درخصوص برنامه‌ریزی شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای تولید مساکن ۳۰ متری در پایتخت، اظهار کرد: به نظر من این اقدام دولت و شهرداری نتیجه‌بخش نبوده، زیرا این نوع مسکن بیشتر به درد زندگی مجردی می‌خورد.

وی افزود: استراتژی تولید مسکن ۳۰ متری با تشکیل خانواده در کشور دارای تضاد بوده و مشخص نیست که این اقدام وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن بوده یا دولت تنها به دنبال رفع تکلیف در حوزه مسکن است.

نماینده مردم جهرم در خانه ملت ادامه داد: مطابق سیاست‌های جمعیتی، دولت و حکومت باید زمینه را برای تشکیل خانواده و فرزندآوری زوجین مهیا کنند، اما قطعا برنامه وزارت راه و شهرسازی برای تولید مساکن ۳۰ متری در پایتخت با این سیاست‌ها مغایرت دارد و عملا این موضوع افراد را به سمت تجردگرایی روانه می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اینکه مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن در کشور اظهارات زیادی داشتند، اما متأسفانه از سوی دولت هنوز هیچ اقدامی برای تولید انبوه مسکن صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: به نظر من دولت با طرح موضوعاتی مثل تولید مسکن ۳۰ متری تنها به دنبال اقناع افکار عمومی جامعه است و در این خصوص تبعات تولید این گونه مساکن نمی‌اندیشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاملات مسکن در واپسین روزهای زمستان گرم شد؛

تازه‌ترین آمار از خرید و فروش مسکن

در همایش راهکارهای نوین توانمندسازی تعاونی های مسکن مطرح شد:

بهره مندی از ظرفیت های بورس راهکاری برای رفع مشکلات بخش مسکن

ارسال نظر