بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان گله‌مندی و انتقاد جدی از وزارت راه، سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی دارد.
کد خبر : ۱۹۹۹۴۳

انتقاد جدی مجمع نمایندگان خوزستان از وزارت راه


به گزارش بورس نیوز، قاسم ساعدی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی به دلیل لایروبی نشدن رودخانه‌ها و سدها پیش از شروع باردندگیها، انتقاد و اظهار کرد: متاسفانه هیچ یک از برنامه‌هایی که وزیر راه و شهرسازی درخصوص لایروبی رودخانه‌ها و سدها در خوزستان به ویژه رودخانه‌های کرخه و کارون مطرح کرده اجرایی نشده است.

وی افزود: سیل‌بندهای رودخانه‌های کرخه و کارون همچنان رها شده و لایروبی ها انجام نشده است. ابزار حفاری در کارون تخصصی نیست و لایروبی و بازسازی و زهکشی زمین‌های کشاورزی که بر اثر سیل خراب شده بودند هنوز پس از گذشت نزدیک به یک سال از سیل صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: فعالیت‌های وزارت راه برای جلوگیری از سیل در حد گزارش‌های مکتوب و شفاهی در رسانه‌ها بوده و خوزستان به صورت ملموس این برنامه ها را مشاهده نکرده‌ است. مجمع نمایندگان استان خوزستان گله‌مندی و انتقاد جدی از وزارت راه، سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خاطرنشان کرد: کشور امروز نیازمند برنامه‌ریزی صحیحی است بنابراین نباید گزارش صرف را به عنوان ملاک عملکرد قرار داد و آقای اردکانیان باید برنامه‌های جدید و متفاوتی را دنبال کرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویز در خانه ملت تصریح کرد: کشاورزان خوزستان نگران هستند که امسال نیز مانند سال گذشته محصولات زراعی‌شان در سیل از بین رود. به همین دلیل هنوز محصولی را زیر کشت نبرده‌اند و در اوج بلاتکلیفی نمی‌دانند کشت زمستانه داشته باشند یا خیر.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مخازن یک و دو تالاب هورالعظیم در زمان سیل سال گذشته به طرف عراق رها شدند اما به دلیل دیرکرد در مسدود کردن این مخازن، هورالعظیم دوباره کم آب و برخی بخش های آن به نمکزار تبدیل شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر