بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد. درست نیست که درباره افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم.
کد خبر : ۲۰۰۵۷۳

قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد

به گزارش بورس نیوز، محمد اسلامی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد. درست نیست که درباره افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم.

وی افزود: افزایش قیمت سوخت تاثیری در قیمت مسکن نمی‌گذارد، زیرا سهم بنزین بر قیمت کالای تمام شده زیاد نخواهد بود. احدی اجازه ندارد تغییری در قیمت‌ها ایجاد کند و اگر چنین موردی مشاهده شود قطعا تعزیرات برخورد جدی می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر اقدام‌های مهمی را در زمینه حمل و نقل و ساختمان و شهرسازی به ثمر رسانده که موضوع ۱۹ ساختمان‌سازی یکی از آن مسائل بوده که در آن بازنگری انجام شده و انتظارمان از سازمان نظام مهندسی این است که حتما این مبحث را در طراحی ساختمان‌ها اعمال کند. رعایت این موضوع از سوی دستگاه‌های و مردم می‌توانند نقش مهمی در کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای داشته باشد.

اسلامی همچنین درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بان کرد: در چند سال گذشته به سرعت ناوگان حمل و نقل را نوسازی کردیم، اما کمبود منابع مالی سبب شد که این کار راکد بماند. نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با اهتمام بیشتری در سال جدید در دستور کار ما قرار گرفته است. همچنین برای نوسازی حمل ونقل ریلی نوسازی لکوموتیو و ناوگان ریلی در اولویت‌های ماست.

وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد‌هایی را در زمینه برقی کردن خطوط ریلی با بخش خصوصی منعقد کرده بودیم که در حال حاضر به دنبال آن هستیم تا این قرارداد‌ها فعال شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر