بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"بورس" چشم انتظار بودجه ۹۹

از بین رفتن معافیت‌های مالیاتی و بحث نهاده‌هایی که دولت در قیمت‌گذاری آن‌ها موثر بوده و تماما به بودجه سال ۹۹ برمی‌گردد که در مجاری تعیین تکلیف قرار دارد.
کد خبر : ۲۰۱۲۹۰
 
بازار چشم انتظار بودجه ۹۹
مجید سوری، مدیرعامل کارگزاری پارسیان در خصوص افزایش قیمت برق و تاثیر آن بر بازار به بورس نیوز گفت: این امر می‌تواند بر فولادسازانی همچون "فولاد" و "فخوز" تاثیرگذار بوده و سود آن‌ها را کاهش دهد.

وی ادامه داد: اگر تمام مسائل و جریانات جاری این روز‌های بازار در یک غالب بررسی شود، بحث‌های بودجه و افزایش نرخ نهاده‌های دولت که در باب قیمت‌گذاری قدرت دارد، بر سودآوری شرکت‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و بازار در انتظار گرفتن نتیجه و سپس تصمیم گیری است.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: از بین رفتن معافیت‌های مالیاتی و بحث نهاده‌هایی که دولت در قیمت‌گذاری آن‌ها موثر بوده و تماما به بودجه سال ۹۹ برمی‌گردد که در مجاری تعیین تکلیف قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: لازم به ذکر است برداشتن معافیت‌های مالیاتی به ضرر شرکت‌ها از جمله شرکت‌های صادراتی بوده چرا‌که این‌ شرکت‌ها از معافیت‌های صادراتی استفاده می‌کنند و بحث عمده‌ای که در بازار چشمگیر باشد همین امر است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
از سوی وزارت نیرو انجام شد؛

ابلاغ مصوبه افزایش قیمت برق

مدیر حسابداری صنعتی فولاد خوزستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

بهبود "روش‌ها" در توسعه "فخوز"

یک اقتصاددان در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

کاهش وابستگی به درآمد نفت در بودجه ۹۹

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
به نازنین ... که بدتر میشه