بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۶۱۹ واحدی عدد ۳۲۰ هزار و ۸۱۴ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۷ هزار و ۴۷۵ واحد رسید.
کد خبر : ۲۰۲۱۵۵

تاثیر منفی

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۶۱۹ واحدی عدد ۳۲۰ هزار و ۸۱۴ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۷ هزار و ۴۷۵ واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال ۲۳۰ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۶۵ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۱۱۶ را ثبت کرد.

همچنین، امروز با دست به دست شدن ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۰۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۳۸میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "رمپنا"، "فولاد" و "شخارک" به ترتیب با ۱۹۵، ۱۶۷ و ۱۵۳واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "همراه"، "اخابر" و "مبین" به ترتیب با ۱۴۷، ۱۰۰ و ۶۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فاراک" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان دادوستد امروز بورس تهران، مواد دارویی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر