بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

مالیات انتخابات!

ساعت پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به مالیاتی که خرج فضای مجازی و سلبریتی‌ها در فضای انتخاباتی می‌شود تا تلفن بدست‌هایی که عمق بازار را هدف می‌گیرند.
کد خبر : ۲۰۲۲۸۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، بازار چند روزی است که مثبت شده و اکثر کارشناسان و تحلیلگران به تداوم رشد بازار خوش‌بین هستند؛ مشروط بر آنکه دلواپسان، نگران روند بورس تهران نشوند و تلفن به دست نگیرند و دوستان شان را شریک دغدغه‌های پوچ‌شان کنند و دوستان محترم برای آسوده کردن خاطر دلواپسان، به فکر عمق بخشیدن به بازار سرمایه، نیفتند!

انتخابات، مالیات، سلبریتی

یکی از بحث های داغ این روزها، بحث مالیات است. از طرفی برخی آقایان که در ایام انتخابات بدجور بدهکار مرام سلبریتی‌ها شده‌اند، برای جبران این دین، دم از معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر می‌زنند و از سوی دیگر، بسیاری از این سینه‌سوختگان عرصه فرهنگ و هنر، علاوه بر دستمزدهای نجومی، درآمد هنگفتی از تبلیغات در فضای مجازی کسب می‌کنند.

اما گویا آقایان تصمیم دارند حالا که بار کسری بودجه بر دوش اقشار ضعیف افکنده شده، کمی این بار را سنگین‌تر کنند و کارگران و کارمندان مالیات بیشتری دهند و به جایش، هنرمندان یا همان طبقه به اصطلاح حساس جامعه، فشاری متحمل نشوند. البته این طبقه حساس هم جایی دیگر تلافی این حاتم بخشی آقایان را کرده و باز، رنگی دیگر به تن می‌کنند تا مردم فریبی کنند. در نهایت هم هر وقت کیسه‌شان پر شد و به تاریخ انقضا نزدیک شدند، راهی کانادا می‌شوند؛ ای کاش یاد می‌گرفتیم هر شخص در حوزه تخصصی خودش اظهارنظر کند و ضمنا هوس بذل و بخشش اگر کردیم، از جیب مردم مایه نگذاریم.

تکذیب و تایید انتخاباتی

امروز خبر استعفای یکی از آقایان مطرح شد. کمی بعد این بزرگوار این استعفا را تکذیب کرد و گفت، نگران نباشید که هستم!
ساعتی بعد یکی از اهالی بهارستان در حال ثبت نام در حوزه انتخاباتی خود سلفی گرفت و نوشت، استعفا صحت دارد و الکی تکذیب می کنند!
به نظر می رسد بعضی آقایان هر وقت حوصله شان سر می رود، نقشه می کشند تا اسباب سرگرمی خودشان را فراهم کنند؛ خدا قوت دلاوران...

بازداشتی دیگر

طبق شایعات رسیده، علی‌اصغر پیوندی پسر عمه حسن روحانی که قصد خروج از کشور به مقصد ژنو را داشت ازسوی سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛

حواریون بودجه

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

خلاصه‌ای از رفاه!

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

سد بند "فرار مالیاتی"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
ظاهرا دولت روحانی رکورد دار فساد و باند بازی فامیلی هستش ...بعد از دیواندری رئیس بانک ملت و حسن فریدون برادر روحانی و چندین و چند فامیل از این هزار فامیل رئیس جمهور حالا حالا ها باید منتظر اخبار شگفت انگیز از این خانواده محترم باشیم.