بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
شاید بتوان گفت مهمترین موضوعی که رفته‌رفته فعالان بازار سرمایه به آن واکنش نشان خواهند داد، موضوعات مرتبط با بودجه سال آینده است.
کد خبر : ۲۰۲۴۶۲

بودجه، مساله که فعالان بازار سرمایه واکنش نشان می دهند

به گزارش بورس نیوز، منصور کریمی درخصوص روند بازار سرمایه اظهار کرد: پس از اصلاح قیمتی که در هفته‌های گذشته در کلیت بازار سرمایه اتفاق افتاد، این بازار دوباره روند رو به رشد خود را آغاز کرده و کمی متعادل و تا حدودی آرام پیش می‌رود.

وی افزود: با نگاهی به وضعیت نماد‌های معاملاتی مشاهده خواهیم کرد که بیشتر نماد‌ها در حال عبور از سقف‌های قبلی خود قبل از ریزش هستند که در این میان نماد‌های معاملاتی مربوط به شرکت‌های کوچک اقبال بیشتری را از سوی سرمایه‌گذاران به سمت خود جلب کرده است.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: بازار سرمایه روند رو به رشدی را دارد و نگرانی خاصی نیز آن را تهدید نمی‌کند. با توجه به کاهش التهابات موجود در فضای سیاسی کشور و سطح بین‌المللی، به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: شاید بتوان گفت مهمترین موضوعی که رفته‌رفته فعالان بازار سرمایه به آن واکنش نشان خواهند داد، موضوعات مرتبط با بودجه سال آینده است.

وی بیان کرد: در مجموع بازار سرمایه وضعیت متعادلی را داشته و در حال پیشرفت به سمت مسائل بنیادی شرکت‌ها است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به موارد اشاره شده روند متعادل و رو به رشد این بازار ادامه داشته باشد و البته در این میان خبر‌های مختلف مربوط به صنایع و شرکت‌های مختلف می‌تواند سمت و سوی این معاملات را تغییر دهد که این تغییر شدید نخواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارگزاری مهر اقتصاد در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

بهار در خزان بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

رالی جدید بازار با افزایش "نرخ دلار"

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دلار ۱۱هزارتومانی بودجه!

ارسال نظر