تعداد بازدید : ۱۴۱۳
کد خبر : ۲۰۳۴۴۸
مدیر حسابداری صنعتی فولاد خوزستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
میزان چهار درصد از قیمت تمام شده این شرکت به برق مصرفی اختصاص می‌یابد و افزایش نرخ برق می‌تواند تاثیری مستقیم بر هزینه‌های این شرکت اعمال کند.  
 
تاثیر مستقیم افزایش نرخ برق بر هزینه‌های این شرکت
 
علیرضا کعبی نژادیان، مدیرحسابداری صنعتی شرکت فولاد خوزستان در خصوص افزایش نرخ "برق" و تاثیر آن بر بازار سرمایه به خبرنگار بورس نیوز گفت: عمده فعالیت این شرکت و فولاد سازی در آن با "برق " صورت می‌گیرد. 

وی ادامه داد: توان برقی که برای امور این شرکت مصرف می‌شود بسیار زیاد بوده و نزدیک به چهاردرصد از قیمت تمام شده فولاد خوزستان به برق اختصاص می‌یابد و هر افزایش نرخ تاثیر مستقیم بر هزینه‌های شرکت خواهد داشت. 
 
تاثیر مستقیم افزایش نرخ برق بر هزینه‌های این شرکت
 
چندین برنامه توسعه ای در دست اجرا
مدیرحسابداری صنعتی فولاد خوزستان به برنامه‌های توسعه‌ای و در دست اقدام این شرکت اشاره داشت و عنوان کرد: توسعه در چندین محور در مراحل انجام شدن بوده و بیشترین تمرکز بر "بهبود روش ها" قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ای با عنوان "تولید احیا" در دستور کار قرار داشته که مقدار یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن برای آن در نظر گرفته شده است.

کعبی نژادیان در پایان اضافه کرد: این برنامه تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
ببینید و بشنوید آرشیو
Array
Array
Array
گزارش مجامع
افزایش ۲۴ درصدی سود خالص

افزایش ۲۴ درصدی سود خالص "بفجر" در سال 97

مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش ۲۴ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت در سال 97 نشان دهنده افزایش 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97 است.
مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس،گفت: پیشنهاد افزایش سرمایه مورد تایید سهامدار عمده این شرکت (با درصد سهام 85 درصد) قرار نگرفته است.
آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: در شرایط کنونی که تامین خوراک اصلی ترین مشکل شرکت های پتروشیمی محسوب می شود پتروشیمی نوری به دلیل اتصال به 13 پالایشگاه پارس جنوبی مشکلی برای تامین خوراک ندارد.
سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

مجمع عمومی عادی ساليانه صاحبان سهام شرکت پالايش نفت اصفهان(سهامی عام) با حضور 88 درصدی سهامداران، رئيس مجمع، مديرعامل شرکت پالايش اصفهان، نماينده سازمان بورس و حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.
افزایس سرمایه

افزایس سرمایه "ومعلم" در راه است/140 کشتی تحت پوشش بیمه معلم

مدیرعامل شرکت بیمه معلم گفت: افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار است.
افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

در سال جاری میزان فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 15 درصدی را تجربه کرد که این امر حاکی از آنست که تحریم ها مانعی برای پیشرفت محسوب نمی شوند.
افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته در یک ماه آینده به هیات مدیره ابلاغ و مورد بررسی قرار می گیرد.

رفع مشکل کم آبی صنعت پتروشیمی در آینده ای نزدیک/ تولید 1130848 تنی "مارون" در سه ماهه اول سال جاری

مدیرعامل پتروشیمی مارون گفت: برای جبران کم آبی و استمرار تولید واحدهای صنعتی، مسئولین شرکت اقدام به برطرف کردن این معظل از طریق تاسیس آب شیرین کن و استفاده از آب فاضلاب شهری کردند.
پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) در ساعت 15 مورخ 1398/04/13 با حضور صاحبان 92/88 درصد از کل سهام و با نمایندگان تام‌الاختیار آنان در محل قانونی شرکت تشکیل شد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
مسیر "قرن" در گسترش کانال‌های فروش و بازار‌های جدید
سید عبدالرضا مظفری چنیجانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پدیده شیمی قرن در گفت‌وگو با بورس نیوز، تاکید کرد که این شرکت در تفکر "برندینگ" صادرات در کشورهای CIS بوده و از صادرات فله‌ای گریزان است.