بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
مدیرعامل شستا مقرر کرد عقب‌ماندگی فروش و تولید مقداری شرکت‌هایی که از بودجه انحراف منفی داشته‌اند، در فرصت 3ماهه باقی‌مانده جبران شود.
کد خبر : ۲۰۴۱۵۴

 

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شستا در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه تاپیکو از شرکت های تابعه شستا با بیان اینکه گزارش‌های توجیهی(FS)، الفین فناوران به روزرسانی و به قید فوریت برای شستا ارسال شود، اضافه کرد: اشکالات FS طرح توسعه لاستیک بارز نیز مرتفع و ظرف 10 روز آینده ارسال شود.

 

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در جلسه بررسی عملکرد 6 ماهه نخست تاپیکو با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌های مصوب در بودجه 98 به شکلی جدی پیگیری شود، گفت: انتظار داشتیم در فرصت 9 ماهه گزارش‌های توجیهی(FS)، تاییدیه حسابرسی و مصوبه‌های هیات‌مدیره هلدینگ اخذ شود.

 

در این نشست رضوانی‌فر نسبت به پیگیری پرونده‌های حقوقی به ویژه پرونده‌های شرکت‌های پتروشیمی فناوران، ایرانول، نفت پاسارگاد و ... دستورات ویژه صادر کرد.

 

مدیرعامل شستا مقرر کرد عقب‌ماندگی فروش و تولید مقداری شرکت‌هایی که از بودجه انحراف منفی داشته‌اند، در فرصت 3ماهه باقی‌مانده جبران شود.

 

وی با بیان اینکه گزارش‌های توجیهی(FS)، الفین فناوران به روزرسانی و به قید فوریت برای شستا ارسال شود، اضافه کرد: اشکالات FS طرح توسعه لاستیک بارز نیز مرتفع و ظرف 10 روز آینده ارسال شود.

 

محمود مخدومی، مدیرعامل تاپیکو نیز در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری این هلدینگ در جمع مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، گفت: یکی از مهمترین دلایل افزایش سودآوری تاپیکو، رشد 70 درصدی جمع درآمدهای عملیاتی شرکت هاست.

 

مدیرعامل تاپیکو از افزایش سود خالص دو برابری شرکت‌های تحت مدیریت این هلدینگ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

وی افزود: در حال حاضر فروش کل شرکت های مدیریتی تاپیکو در شش ماهه سال جاری حدود هشت هزار و نهصد میلیارد تومان بوده که در مقایسه با شش ماهه سال قبل بیش از سه هزار و ششصد میلیارد تومان افزایش داشته است.

 

مدیرعامل تاپیکو براساس این گزارش اعلام کرد، میزان سود خالص شرکت‌های مدیریتی تاپیکو در شش ماهه دوم سال جاری حدود دو هزار و سیصد میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد 100 درصدی داشته است.

 

براساس گزارش ارائه شده در این نشست، عمده شرکت‌های مدیریتی تاپیکو در شش ماهه دوم سال 98 با رشد حجم تولید و فروش و به تبع آن رشد سود خالص مواجه بوده‌اند که سهم شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، پتروشیمی خراسان، و نخ تایر صبا قابل توجه بوده است.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی این شرکت روانکار منتشر شد؛

افزایش درآمد ۳۳درصدی "شرانل"/ رشد ۱۳۰درصدی درآمدها در دوره مشابه

درآمد ۵.۱۸۱ میلیارد ریالی این شرکت روانکار در آبان ثبت شد؛

افزایش درآمد ۱۳درصدی "شرانل"

در مزایده واگذاری سهام شرکت پتروشیمی تبریز؛

"تاپیکو" برنده شد

عملکرد این پتروشیمی شرق‌نشین بررسی شد؛

روند کاهشی فروش پتروشیمی خراسان

ارسال نظر