بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
در روزی که بازار سرمایه با محدودیت کار خود را آغاز کرد، حقوقی‌ها در سمت تقاضا ایستاده‌اند و سعی بر حمایت از بازار دارند اما؛ چرا برخی سهامداران قصد اصلاح دیدگاه خود را ندارند، جای سوال است!
کد خبر : ۲۰۵۶۲۷

انتقام سخت از سرمایه‌های خودی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، مسئولان سازمان بورس در رویای کمک به بازار سرمایه در شرایط کنونی، دامنه نوسان قیمت را به ۲ درصد کاهش دادند تا عده‌ای از ترس جنگ خودکشی نکنند! البته برخی اعتقاد دارند محدود کردن دامنه نوسان، تنها زمان اصلاح قیمت‌ها را به تأخیر می‌اندازد.

مطابق انتظارات، بامداد امروز ایران فقط یک حمله هشدارآمیز به پایگاه نظامی آمریکا در عراق داشت که در نتیجه آن، قیمت جهانی نفت و طلا، پس از یک رشد هیجانی، خود را اصلاح کرد! حال چرا برخی سهامداران قصد اصلاح دیدگاه خود را ندارند، جای سوال است!

همان‌گونه که انتظار می‌رود حقوقی‌ها در این روز‌ها در سمت عرضه قرار نمی‌گیرند و بنا را بر حمایت از بازار گذاشته‌اند.

انتقام سخت از سرمایه‌های خودی

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های شاخص‌ساز «وتجارت»، «ذوب» و «وبصادر» را در تیررس خرید خود قرار دادند و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند.

انتقام سخت از سرمایه‌های خودی

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات امروز دست از فروش کشیدند و تلاش کردند تنها حامی بازار باشند. از همین رو، فقط شاهد عرضه حدود ۳ میلیون سهمی در نماد «آرمان» هستیم و در باقی نماد‌ها فروش این قشر از سرمایه‌گذاران بسیار اندک و محدود است.

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «ذوب»، «ولساپا» و «تپکو» است.

انتقام سخت از سرمایه‌های خودی

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «وتجارت» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «قجام» و «وشهر» جای گرفته‌اند.

انتقام سخت از سرمایه‌های خودی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
خبرتون صحیح نیست اتفاقا برخی از حقوقیها تو این چند روز صفهای چند صد میلیونی راه انداختند و بازار را بیشتر ملتهب کردند مثل حقوقی هایکه سهم وساپا - ورنا را صف فروش کردند که هنوز هم صقهاشون تمام نشده و به هفته بعد رفتند.