بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران مطرح کرد:

"هفت شهر" دیگری در راه است

میلاد احرام پوش در بررسی رویداد هفت شهر گفت: با پایان یافتن این رویداد در شهر شیراز، در سال آینده نیز هفت شهری دیگر را خواهیم داشت.
کد خبر : ۲۰۶۰۴۷
به گزارش خبرنگار بورس نیوز، وی هدف از برگزاری این رویداد را ترقی و رشد کسب و کار‌های کوچک عنوان کرد و افزود: سعی شد "ایران، فقط تهران نیست" در عمل نشان داده شود.

احرام پوش با اشاره به اختتامیه جشنواره وب و موبایل در هفته پایانی بهمن ماه جاری اظهار داشت: "تسهیل پذیری برای توان یاب ها" و معرفی سایت‌هایی که فرآیند دسترسی را برای توان یاب‌ها تسهیل کرده باشند از نکات مهم این جشنواره به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: میزان رشد کسب و کار‌ها، با دسترسی راحت به اینترنت افزایش یافته است. 

در نمودار زیر نرخ مشتریان کسب و کار‌های آنلاین در سال ۹۷ مشخص شده است. 
 

احرام پوش به توضیح رتبه بندی اپلیکیشن‌ها براساس درصد کاربران پرداخت و گفت: طبق آمار منتشر شده توسط کافه بازار، این درصد‌ها براساس میزان علاقه افراد در استفاده منتشر شده است. 
 

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران همچنین در بررسی آمار رشد زیر ساخت تجارت الکترونیک طی سال‌های ۹۴ الی ۹۷ اظهار داشت: دسترسی گسترده وابستگی رو به رشدی به اینترنت را ایجاد کرده است. در مقایسه با سال ۹۴ افراد، ۳۸ درصد بیشتر معتقدند که بدون اینترنت روی موبایل خود نمی‌توانند زندگی کنند. 

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان دسترسی به اینترنت با ۴۹ درصد و استفاده از تلفن هوشمند نیز با ۷۰ درصد رشد همراه بوده است.
 

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران استان شیراز را در حوزه کسب و کار صدرنشین اپلیکیشن‌های کاربردی عنوان کرد و افزود: اکوسیستم شیراز فعال بوده و ساکنان به این شهر ارق زیادی دارند به طوریکه شاهد رشد هر چه بیشتر این اکوسیستم در آینده خواهیم بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعیین ارزش واقعی استارتاپ‌ها با ورود به «بورس»

بنیانگذار "شیراز فود" در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"عدم قطعیت" و "ثبات" چالش مهم حوزه استارتاپی

ایستگاه پایانی جشنواره وب‌وموبایل در حافظیه؛

دومین کارخانه نوآوری سهم شیرازی‌ها شد

بنیانگذار استودیو بازی سازی بلوط گیمز در گفتگو با بورس نیوز:

استارت‌آپ درآمدزا بوده و صنعتی "بازیچه" نیست

ارسال نظر