بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم عصر امروز، نیم نگاهی دارد به داغی تنور رد صلاحیت‌شدگانی که برای غیرخودی سینه می‌زنند تا اینکه معاون آزادی‌نشین راس ساعت ۹ سورپرایز داشت.
کد خبر : ۲۰۶۱۳۸

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از نبش وزارت آزادی‌نشین خبر آورده که معاون این وزارتخانه دقیقا رای ساعت ۹ شب هنگامی که اضافه‌کاری خود را برای بهبود شرایط سیل و ... می‌گذراند، با دیدن ماشین‌های حمل‌زباله چراغی را بالای سر خود روشن می‌بیند و پیشنهادی را حواله تلکس‌های خبری می‌کند؛ این بنده خدا شاید شنیده باشد که شاندرمن و ... از اینجور چیزها در بورس‌کالا به رینگ فروش آمده اما؛ زباله!!! خوشا به این پیشنهاد که شهردار باید از شما رسما به‌عنوان مسئول‌شهریار نمونه تقدیر کند؛  آقای معاون هرگاه توانستی مانع از صدور روزانه و شبانه بخشنامه‌های ضدتولید شوی، آنگاه آغوش برای پیشنهادات شما حتی زباله در بورس‌کالا باز است.

وزیری که تاب انتقاد نداشت و فرزندی که ...

عذرخواهی که از یادمان رفته بود، شاید عذرخواهی که فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران به‌صورت رسمی در قاب تلویزیون جای گرفت، در ابتدا ما را یاد تصادفی وحشتناک انداخت که وزیر خوش‌تیپ آب‌وآتش گفت نترسید همه‌چیز بیمه هست اما؛ آن‌روز انتقادی نبود و امروز انتقاد هست! دلیل رفتار دوسویه به ما رسانه‌ای‌ها بازمی‌گردد.

خودروهای ۹۹

از جاده مخصوص خبر رسیده بعضی اهالی این منطقه به دنبال تعویق در اجرای استاندارد یورو ۵ هستند. آلودگی هوا بیداد می کند و طبق مقررات سازمان استاندارد، خودروسازان از اول فروردین ماه ۹۹ باید استاندارد یورو ۵ را در خودروهای خود رعایت کنند.

تلاش‌های مسئولان برای گرانی

در یک ماه گذشته، پیاز و گوجه و جوجه یکروزه رکورددار افزایش قیمت بوده اند. البته این نخستین بار نیست که گوجه و پیاز بالانشین شده اند ولی اینکه در این یک ماه چه اتفاقی افتاده که تورم این کالاها بیشتر بوده، جای سوال دارد. احتمالا باز هم پای بی برنامگی مسوولان و صادرات بی رویه، وسط است.

رد صلاحیت شدگان

این روزها بساط انتقاد به عملکرد دولت و ارگان های نظامی و... داغ داغ است اما؛ نکته اینجا است که بعضی از آنها که قلم به دست شده و مردم را تحریک به اعتراض می کنند، رد صلاحیت شده‌های انتخابات بهارستان هستند!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌و‌نیم عصر؛

مسئولین و عراده "ربط "

ساعت پنج و نیم عصر؛

جایزه برای یافتن وزیر!

ارسال نظر