بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"تجدید ارزیابی‌ها" برای برخی سهم‌ها دوپینگ نیست!

مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن گفت: شرکت‌هایی که شاید زیر چتر تجدید ارزیابی‌ها قرار بگیرند، عملکرد و نقطه عملیاتی سودآوری را از خود برجای نگذاشته‌اند و همین عامل باعث شده تا چشم‌انداز مثبتی از سودآوری این شرکت‌ها را در آینده نزدیک متصور نباشیم.
کد خبر : ۲۰۶۶۴۶

بازار خود را اصلاح می‌کند.محمد مشاری مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن در خصوص ارزیابی بازارسرمایه در روز‌های شاخص‌ساز این بازار به بورس‌نیوز اظهار کرد: پس از رشد‌هایی که بازار طی هفته گذشته و در جریان معاملات تجربه کرد، روند نوسانی نماد‌های بزرگ با ثبات چندانی همراه نبوده و نمادهای قرمزپوش و سبزپوش فراوانی در این نمادها مشاهده می‌شوند.

وی ادامه داد: تاثیرگذارترین خبر بازار، تجدید ارزیابی شرکت‌هاست که خودرویی‌ها و بانکی‌ها پیشرو هستند اما؛ مشکلی که متوجه این شرکت‌ها بوده آن است که نقطه عملیاتی آنها کماکان سودآور نیست و چشم‌انداز مثبتی نیز از سودآوری این شرکت‌ها در آینده نزدیک وجود ندارد.

وی در رابطه با پیش بینی بازار در هفته آتی بیان کرد: بازار به سوی استراحت پیش خواهد رفت و قاعدتا پس از این باید منتظر یک اصلاح نیز باشیم. در نخستین روز هفته آتی سهم‌های کوچک استراحت و نماد‌های بزرگ در مرحله اصلاح قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

"انتظارات تورمی" عامل رشد بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

"انتظارات تورمی" عامل رشد بازار

ارسال نظر