بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

موج نقدینگی جدید و "نه" به اصلاح بورس

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات گفت: پیش بینی تورم در سال آتی، افزایش تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نقدینگی محرک‌های بازار برای سرمایه گذاری است.
کد خبر : ۲۰۶۷۳۷

موج نقدینگی جدید، اجازه اصلاح بورس را نمی‌دهد

محمد ثریانژاد، مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات درخصوص وضعیت بازار در هفته گذشته و آتی به بورس نیوز گفت: جو بازار به موجب خبر‌هایی که در رابطه با تنش میان ایران و آمریکا و برجام وجود دارد، سهامداران را با تردید مواجه کرده و متناسب با آن نیز واکنش‌ها دریافت شد.

وی افزود: از طرفی با توجه به رکود و به سقف رسیدن انتظارات در بازار‌های موازی، بازارسرمایه با نقدینگی بالایی مواجه که این موضوع، موجب ثبت رکورد قیمت‌های سهام در تابلوی معاملاتی شد.

ثریانژاد تصریح کرد: یکی دیگر از محرک‌های بازار، پیش‌بینی تورم در سال آینده و افزایش تجدید ارزیابی دارایی‌ها در برخی نماد‌های مهم بازار و در گروه‌های مختلف بود که توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران بر سهم‌های بنیادی و آن‌هایی که به طور مستمر جریان نقدینگی در آنها رواج دارد، متمرکز شوند.

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات درخصوص ارزیابی هفته پیش روی بازار گفت: موج عظیم نقدینگی که وارد بازار شده اجازه اصلاح را به بازار نمی‌دهد، برجام ادامه دار خواهد بود و ممکن است بازار را با اصلاحاتی مواجه کند که می‌توان تردید سهامداران را حداقل در معاملات شاهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در بانک توسعه صادرات رقم می خورد؛

واگذاری اموال به جان بسته شده، در دقیقه ۹۰

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

پول رفته به جوی بورس، بازگشت

یک گام تا ۴۰۰ تایی شدن؛

ماشه شاخص چکانده می‌شود!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
حجم مبنا را بردارید اجازه بدین عرضه و تقاضا قیمتها را تعیین کنن بابا بکی باید بگیم حجم مبنا فساد زاست و من داروردی ایست و درهیچ کجا این حجم مبنا نداریم حداقل در شرایط رشد بازار حذفش کنید در شرایط ریزش اجراییش کنید این یعنی کمک به سهام دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
حجم مبنا در بورس و فرابورس برداشته شود ولی در بازار پایه اعمال شود و فقط شامل بازار پایه حجم مبنا شود