بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سهامداران "حباب" نخرند

مدیرعامل کارگزاری آپادانا گفت: گزارش ۹‌ماهه شرکت ها، بازار را وارد فضای تحلیلی‌تر می‌کند.
کد خبر : ۲۰۶۷۴۱

سالی پر رونق در انتظار بازار

محمدکاظم مهدوی مدیرعامل کارگزاری آپادانا در رابطه با روند بازار و افزایش حجم معاملات به بورس‌نیوز اظهار کرد: سهام شرکت‌های بزرگ و شاخص‌ساز روند آرام‌تری داشته و معاملات در بانکی‌ها، خودرویی‌ها و گروه‌هایی که تجدید ارزیابی دارند مانند مخابرات، به خوبی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به گردهمایی مجامع در چند ماه آینده و سهم‌های شاخص‌ساز و بنیادی که P/E‌های خوبی دارند و مورد اقبال هستند اگر وارد فضای تحریم شوند، وضعیت مبهم‌تری خواهند داشت.

این کارشناس بازارسرمایه افزود: با توجه به برآیند پول ورودی به بازار، تورم و کاهش ارزش پول، اقبال سرمایه‌گذاران به بازار دوچندان خواهد شد و از این رو پیشنهاد می‌شود سهامداران، شرکت‌هایی که قیمت‌های آنها حباب محض بوده و چند برابر ارزش ذاتی آنها معامله می‌شوند را خریداری نکرده تا با کاهش یکباره ارزش سهم خود، مواجه نشوند.

مدیرعامل کارگزاری آپادانا گفت: پس از شوکی که به بازار وارد شد، برخی از سهم‌ها پیک قیمتی را رد کردند و کامودیتی‌محورها، بانک و خودرو به قیمت قبلی خود رسیدند اما؛ گزارش ۹ ماهه شرکت‌ها، بازار را وارد فضای تعیین‌کننده و تحلیلی‌تر می‌کند.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نرخ دلار، فروش اوراق افزایش پیدا کرده و از طرفی به آخر سال نزدیک می‌شویم و اگر تجدید ارزیابی و گزارش شرکت‌ها خوب باشد طبیعتا کف قیمت‌ها را بهتر و اقبال را به بازار حفظ می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
یک تحلیلگر اقتصادی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

حرکت بورس تهران بر لبه تیغ

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

مانور "بورس" بر پتروپالایشی‌ها و فولادی‌ها

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

شگفتی‌های کوی پایه

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

تقابل تازه واردها با الگوهای سنتی بورس

ارسال نظر