بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بازار دستخوش عملکرد حقوقی‌ها

خودرویی‌ها با وجود قیمت پایین، بازار را به سوی خود جذب می‌کنند و اقبال بازار در سهم‌های ارزنده بویژه پتروشیمی، فولادی‌ها و سیمان کمتر خواهد بود.
کد خبر : ۲۰۷۶۳۸

بازار دستخوش عملکرد حقوقی‌ها

نادر جزایری مدیرعامل کارگزاری بهین پویا در خصوص ارزیابی بازار روز به بورس نیوز اظهار کرد: بازار امروز بستگی به عملکرد حقوقی‌ها دارد، با توجه به اینکه شاخص روند صعودی را طی کرده و بسیاری از سهم‌ها سبزپوش شدند، توصیه می‌شود سهامداران محتاطانه و دست به عصا راه بروند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فلزاتی‌ها رشد خوبی داشته اند و حقوقی‌های این سهم‌های ارزنده به وقت سبزپوش شدن، همیشه فروشنده هستند اما؛ خودرویی‌ها با وجود قیمت پایین، بازار را به سوی خود جذب می‌کنند در نتیجه بازار در جهت خودرویی‌ها حرکت می‌کند و اقبال بازار در سهم‌های ارزنده بویژه پتروشیمی، فولادی‌ها و سیمان کمتر خواهد بود.

این فعال بازارسرمایه افزود: با توجه به خبر روز گذشته که اروپا میانجی گری برجام را به یک ماه آینده موکول کرد و آرامش در بازار ایجاد شد اما؛ با توجه به ریسک آخر سال و فروش سهم توسط حقوقی‌ها پاشنه آشیل بازار، قیمت بالای سهم‌ها بویژه روند مثبت شاخص هست.

کارشناس بازارسرمایه تاکید کرد: با در نظر گرفتن این موضوع سهامداران باید با دقت خریداری و انتخاب کنند، زیرا اتفاقی که باید در رابطه با سهم‌ها صورت می‌پذیرفته، حاصل شده و در حال حاضر بازار به خودرویی‌ها روی آورده و این اقبال به موجب تجدید ارزیابی این شرکت هاست و در اکثر سهم‌ها پیش خور کرده است.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: این دست از خبر‌ها موجب حرکت سهم می‌شود با توجه به اینکه افزایش سرمایه‌ها به طور واقعی انجام نشده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اصلاح دیرتر، بازاری شکاک‌تر

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

NAVدارهای بدون رشد را دریابید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
تحلیلگر اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کدوم رشد سهام گروه سایپا بخصوص سرمایه گزاری سایپا و رنا هنوز به قیمت 330 تومن 4 سال قبل خودشون نرسیدن و سهامدارانشون هنوز تو ضرر 4 سال هستن. کدوم رشد؟