بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به حریف طلبیدن در جاده مخصوص و یک درآمد عجیب در صورت های مالی شرکت بورسی و...
کد خبر : ۲۰۷۸۶۲

به گزارش بورس نیوز، یکی از اهالی جاده مخصوص اخیرا حریف طلبیده اند و گفته اند با تعرفه صفر، توان رقابت با خودروسازان جهان را دارند! در اینکه صنعت خودروسازی ما با وجود مشکلات و فشارها باز هم سرپا مانده و این اتفاق مثبتی است، شکی وجود ندارد؛ اما هنوز برای طرح چنین شعارهایی خیلی زود است و ما در شرایط کنونی همین قدر که درهای واردات را ببندیم و نیاز داخلی را با خودروهای کم کیفیت پاسخ دهیم، هنر کرده ایم.

 

یک درآمد عجیب در صورت مالی شرکت بورسی

در صورت های مالی شرکت مخابرات ایران مورد عجیبی وجود دارد که بد نیست در موردش شفاف سازی صورت بگیرد. درآمد این شرکت از محل آبونمان تلفن های ثابت در نیمه اول امسال ۷۰ میلیارد تومان بوده است. پارسال هم این شرکت از همین محل ۳۴۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده بود. در حالی که از مردادماه ۹۷، دیوان عدالت اداری اخذ آبونمان از تلفن های ثابت را ممنوع کرده است!

 

دلیل نفرین های مدیر معزول

دیروز حکم برکناری مدیرعامل یکی از شرکت های بیمه حسابی سروصدا کرد. مدیر معزول عده ای را به خدا واگذار کرد و آخر معلوم نشد دلیل عزل ناگهانی ایشان چه بوده؛ ولی دلیل شکوه و ناله ایشان را فهمیدیم؛ شما هم اگر نگاهی به فیش حقوقی ایشان و حقوق ماهیانه ۴۸ میلیون تومانی این بنده خدا بیندازید، اشک تان در میاید.

 

بذل و بخشش مجلسی ها

هنوز چهار پای بودجه از گل در نیامده، اهالی بهارستان خبری اعلام کردند که نفهمیدیم باید اشک شوق بریزیم یا بترسیم؟ طلسم ۹ ساله شکست و قرار شده از سال آینده یارانه نقدی و یارانه معیشتی ادغام شده و در مجموع به واجدین شرایط دریافت یارانه مبلغ ۷۲ هزار تومان یارانه پرداخت شود. باور کنید ما راضی نبودیم برای افزایش ۶۴ درصدی یارانه بعد از ۹ سال، این همه جلسه تشکیل دهید و موز میل کنید و هر روز مجوز افزایش قیمت به کالایی دهید. این یارانه حتی جوابگوی قبض برق بسیاری از خانوارها هم نیست؛ پوشش مابقی هزینه های تحمیل شده، پیشکش! البته با وضعیت کسری بودجه ، محل تامین این یارانه هم خود جای سوال دارد؛ امیدواریم از یک جیب مان برندارند تا در جیب دیگر بگذارند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

نجوای اسیران در بند پاستور

ساعت پنج و نیم عصر؛

پدرکشی مجلسی

ساعت پنج و نیم عصر؛

حاتم خودشیرین!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
خدائیش بموقع وعالی عمل کردن از این نماینده های مجلس باید همین اتفاقات سر بزنه موقع گران شدن بنزین بی خبرند موقع افزایش قیمتها خوابند موقع تصمیم گیری برای یارانه که تحت عنوان مرهم افزایش قیمتهای متعدد انواع کالاها وخدمات در نظر گرفته شده به نفع دولت عمل میکنند شما هم اگر دوماه از نمایندگی باقی بود وشغل وممر درآمدت د رآینده نزدیک با رد صللاحیتهای شورای نگهبان میاقتاد دست دولت تدبیر همینگونه تدبیر میفرمودید