بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
نرخ قیمت‌ها طبق نرخ مصوب ثابت بوده و هیچ گونه دستکاری قیمت صورت نگرفته است.
کد خبر : ۲۰۸۲۶۱

برطرف شدن سوء تعبیر سهامداران دکوثر

به گزارش بورس‌نیوز، نسبت به انتقادات ارزان فروشی صدای سهامدار از شرکت داروسازی کوثر، بخش حسابداری و امورسهام این شرکت پاسخی را برای سهامداران عنوان کرد.

یک مقام آگاه از شرکت داروسازی کوثر در خصوص آنکه نرخ محصولات این شرکت ۲۳ درصد با کاهش همراه بوده، گفت: با توجه به اینکه ریز محصولات در گزارش ۹ ماهه شرکت درج نشده و به "صورت گروهی" نام محصولات آورده شده و در ترکیبات گروهی می‌تواند دستخوش تغییرات شود و زمانی که تغییر در ترکیبات فروش حاصل شود و میزان فروش شرکت از محصولی افزایش یابد و یا به "موجب افزایش تولید" و "خواسته بازار" ممکن هست نرخ محصولی تغییر کند.

وی تاکید گرد: این نرخ، نرخ مصوب نیست و محصولات شرکت با کاهش قیمت مواجه نبوده و این سوء تفاهم با اطلاع‌رسانی برطرف می‌شود.

این مقام آگاه تصریح کرد: نرخ‌ها ثابت بوده و نمی‌توان آن‌ها را از نرخ مصوب پایین‌تر فروخت و این اطمینان به سهامداران داده می‌شود که به هیچ عنوان متضرر نخواهند شد.

ریاست حسابدایر صنعتی شرکت "دکوثر" خاطر نشان کرد: گزارش ۱۰ماهه اصلاح خواهد شد و اعلام می‌شود تا نگرانی سهامدار برطرف شود؛ سبد‌ها چندین محصول با نرخ‌های متفاوت را شامل می‌شود و زمانی که مقدار محصول ارزان‌تر را با حجم بیشتری بفروش رسانیم نرخ آن کاهش پیدا می‌کند؛ و قیمتی که درج شده متوسط نرخ هست و مصوب وزارت بهداشت نیست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید شمس
Netherlands
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
با تشکر از مجوعه خبری سایت بورس نیوز ممنون شما هستیم که همیشه کنار سهامدران بوده اید .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
عاشق سوتفاهماتونم
لامصب ۲۳%سو تفاهم بوده ؟
رضا جاهدنیا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
ممنون از مجموعه بورس نیوز بابت بازتاب اعتراض سهامداران و تشکر از مسئولان شرکت که به اعتراض سهامداران توجه کردن و شفاف سازی لازم انجام شد.
رضا جاهدنیا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
ممنون از مجموعه بورس نیوز بابت بازتاب اعتراض سهامداران و تشکر از مسئولان شرکت که به اعتراض سهامداران توجه کردن و شفاف سازی لازم انجام شد.
حامد
Netherlands
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
واقعا این درست نیست ؛ سهامداران باید به علم تحلیل بنیادی آشنایی کامل داشته باشن ؛ بخونن مطالعه کنن بعد ابهامات سوتفاهمات و... رو به سازمان بورس گزارش کنن به سایت بورس نیوز یا بورس ۲۴ و بقیه شرکت های خبری ؛ چرا سازمان بورس به راحتی گرارش ها رو به روی سایت کدال قرار میده تکلیف سهامدار تازه وارد چیه ؟؟؟ یا تکلیف کسایی که سهامشون رو تو صف فروش فروختن
معین
Netherlands
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
امروز فقط ناراحت سهامدارانی شدم که سهامشون رو به پایین ترین قیمت فروختن ؛ سازمان بورس کجایی؟ دقیقاااا سازمان بورس کجایی ؟؟؟
مریم
Netherlands
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
چه شانسی داشتم من یه مقدار پول داشتم تو گروه تلگرامی خوندم سهم دارویی بخرید منم همینجوری دکوثر خریدم بدون علم و دانشی
فائزه
Netherlands
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
به نظر شما این اصلاحیه که داده میشه واقعا سو تفاهم باشه؟؟؟ شما گزارش ۹ ماهه قبل اصلاح و بعد اصلاحیه رو بخونید این سوتفاهم میگید؟؟؟ در یه بخش ۲۰۰٪ اختلاف داره سازمان بورس باید ورود کنه
امین
Netherlands
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
فقط میشه گفت انقد شفافیت زیاد در سازمان بورس ایران ؛ آدم حیفش میاد اصلا به بورس های چین آمریکا و کشور های دیگه اصلا فکر کنه ، بهترین و شفاف ترین بورس دنیا رو داریم سوتفاهمه پیش میاد ما نباید خودمون رو ناراحت کنیم که چرا سهممون رو مفت فروختیم
ریحان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
ممنون از پیگیری تون
مهران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
دارویی کوثر در حال سقوطه. مدیر عامل و همکارانش رفتند و میزان تولید داغون شده و فروش سهام امین داره جای فروش را می گیره و در واقع آتیش به دارایی ها ....
مراقب باشید ورشکسته داغونتون نکنه