بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
بنیانگذار همیار وردپرس درگفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"پویایی" مهم‌ترین پارامتر انتخاب شدن

"پویا "بودن یک سایت یا اپلیکیشن از معیار‌های مهم انتخاب شدن بوده حتی اگر شرکت‌کنندگان در ایران و دنیا از رتبه پایینی برخوردار باشد.
کد خبر : ۲۰۹۵۲۳
 
 
 
علی حاجی محمدی، بنیانگذار همیار وردپرس در ارزیابی مرحله داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به بورس نیوز گفت: با گذشت سال‌ها شاهد هر چه بهتر شدن این مرحله هستیم.

وی ادامه داد: قبل از رسیدن به این مرحله طی سال، دسته بندی و شرکت کننده‌ها بررسی شده و روند داوری عادلانه‌تر پیش می‌رود.

حاجی محمدی به تنوع داوران در این مرحله اشاره داشت و افزود: تنوع داوران از حوزه‌های مختلف، باعث می‌شود دید بازتری نسبت به انتخاب و امر داوری ایجاد شود.

داور دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص معیار‌های داوری خاطرنشان کرد:به دلیل وجود معیار‌های متنوع در یک روز تمامی سایت‌ها از همه جهت و بنا به نظر هر داور بررسی شده و صلاحیت در روز نهایی مشخص خواهد شد.

وی یکی از مهمترین پارامتر‌های انتخاب یک سایت یا اپلیکیشن را "پویا" بودن آن دانست و عنوان کرد:ظاهر و فعالیت یکی از عواملی است که در درجه اول مد نظر قرار می‌گیرد، اما نکته مهمتر بحث پویا بودن و داشتن برنامه منسجم برای یک سایت یا اپلیکیشن خواهد بود حتی اگر در ایران و دنیا از رتبه پایینی برخوردار باشد.

بنیانگذار همیار وردپرس طراحی را در داوری خود یکی از نکات مهم عنوان کرد و افزود: محتوی و نوع فعالیت نیز از دیگر معیار‌های داوری خواهد بود. 

داور دوازدهمین جشنواره وب وموبایل ایران در پایان اظهار داشت: این نکته که سایت یا اپلیکیشن "نوع خدمات" و "کمک به جامعه" را برساند امری است که جذابیت و شانس انتخاب را افزایش خواهد داد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد؛

انتقادی با طعم خرده‌گیری از دولتی‌ها

مدیرعامل شرکت توکان در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سوختن شانس در جشنواره وب‌وموبایل!

مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

" برداشت اولیه"، قضاوتی براساس درک کاربر

مدیر "آی‌چیز‌ها" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"داوری" فرآیندی هویت دار و چالش برانگیز

ارسال نظر