بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
مدیر "آی‌چیز‌ها" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"داوری" فرآیندی هویت دار و چالش برانگیز

داوری مرحله‌ای است که شاید کمتر به سمع و نظر مخاطب رسیده و معمولا نتیجه نهایی آن دیده می‌شود اما؛ یک فرآیند هویت دار، مستقیم و چالش برانگیز است.
کد خبر : ۲۰۹۵۷۱
 
 
رضا جمیلی، سردبیر رسانه اکوسیستم استارتاپی آی چیز‌ها در ارزیابی مرحله داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به بورس نیوز گفت: جایگاه جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه کسب و کار‌های آنلاین بعد از دوازده سال برگزاری تثبیت شده است.

وی ادامه داد: فرآیند داوری یکی از نقاط عطف این جشنواره بوده که افراد صاحب نظر و فعال در این حوزه را گردهم آورده تا به تبادل نظر در خصوص کسب و کار‌های مختلف بپردازند. 

داور جشنواره وب و موبایل ایران، فرآیند داوری را یکی از جنبه‌های شیرین و پرچالش جشنواره عنوان کرد و افزود: شاید این مرحله کمتر به سمع و نظر مخاطب رسیده و معمولا نتیجه نهایی دیده می‌شود اما؛ داوری یک فرآیند هویت دار، مستقیم و چالش برانگیز است.

جمیلی در توضیح معیار‌های داوری خاطر نشان کرد: در دوره‌های مختلف نقطه نظر‌های متفاوت از سوی داوران مطرح می‌شود، اما یکی از مهمترین معیار‌هایی که اکثر داوران بر آن توافق نظر دارند این نکته است که یک کسب و کار در حوزه وب و موبایل کار جدیدی ارائه دهد یا اگر این خدمت روتین بوده، آن را با یک فرآیند به روزتر، مدرن‌تر و آسان‌تر به مخاطب ارائه دهد. 

وی یکی از جذابیت‌های داوری را کشف کسب و کار‌های جدید عنوان کرد و گفت: آشنایی با برخی کسب و کار‌ها که بی هیاهو به ارائه یک موضوع جدید می‌پردازند را می‌توان از خرده لذت‌های فرآیند داوری دانست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت توکان در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سوختن شانس در جشنواره وب‌وموبایل!

مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

" برداشت اولیه"، قضاوتی براساس درک کاربر

بینانگذار آواگیمز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

همگامی "محتوی" و " تجربه" نکته مهم داوری

بنیانگذار همیار وردپرس درگفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"پویایی" مهم‌ترین پارامتر انتخاب شدن

ارسال نظر